אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

האם מנעולן צריך ביטוח לעסק

מנעולן, רוב עבודתו נעשית בבתיהם של אחרים.

חלק מהמנעולנים מחזיקים בחנות ובה ציוד לקנייה, אבל ההתעסקות בקריאות לבתים, למכוניות ולכספות שזקוקות לפריצה מקצועית לוקחת את המנעולן

לנדוד ברחובות, עם הציוד כבן לוויה.

ואם אין לו בית עסק למנעולן שלנו, למה שיבטח אותו בביטוח עסק? בגלל המון סיבות, כדאי לכם לבטח את העסק שלכם.

כל בית עסק בישראל, ולא משנה מה הגודל שלו, חשוב שיעשה ביטוח, בטח ובטח כשמדובר בעסק קטן ועצמאי שלא יקבל פיצויים מאף גוף גדול שעומד מעליו. העסק שלכם תמיד חשוף לסכנות, גם בימי חול רגילים. אין לדעת מתי ייפול לכם ציוד כבד על הרגל, אם ייאבד הציוד או ייגנב, או חלילה אם תיקלעו לתאונת דרכים בדרך ללקוח. מה שנקרא, לכו תדעו. נכון, ביטוח עסק עולה כסף, כמו כל דבר בחיים. אבל ביום שתצטרכו אותו ותגלו כמה חסכתם מהסכום אותו הייתם אמורים להפסיד אתם תשמחו שעשיתם אותו – בטוח. מכאן השם "ביטוח", סתם, כמעט.

 

עובדים מהבית

יכול להיות שעוד לפני הקורונה עבדתם מהבית, מה שבטוח שבעקבות המגיפה עסקים רבים סגרו את הבסטה ברחוב ועברו לעבוד פול-טיים מביתם. כי אם ממילא משלמים שכירות, למה לשלם פעמיים? מה שחשוב לדעת זה שביטוח הדירה שלכם לאו דווקא מכסה את עלויות הנזק שייגרם לציוד של העבודה, אם נגנב או נהרס. לדוגמה, נזילת מים מהקירות או התקרה מכוסה ברוב המקרים בפוליסת דירה בסיסית, אבל לעתים רבות ביטוח עסק לא יכסה נזקי טבע. מה אפשר לעשות? אתם יכולים להרחיב את כיסוי ביטוח הדירה גם לתכולת עסק, ולאחד הכל בפוליסה אחת, או שתוכלו ליצור פוליסה נפרדת בהתאמה אישית לצרכים שלכם.

 

עובדים מהדרכים

אנחנו מקווים מאוד שאתם מנעולנים מצליחים שנמצאים ללא הפסקה בדרכים, מבית לבית, מדלת רכב שנתקעה להחלפת צילינדר בקצה השני של העיר. אם המצב הוא כזה, בדיוק כמו ויטלי מנעולן בבאר שבע, לא הבית ולא החנות היא מרכז התעסוקה שלכם, אלא הרכב, ובמקרה כזה כדאי מאוד לדאוג לביטוח מקיף לכלי התחבורה, שהוא גם מקור הפרנסה שלכם במידה רבה. כשעושים ביטוח רכב מומלץ לבחון את הפוליסה בדקדוק ולראות שהיא מכסה הן תאונות צד א' וצד ג', הן פריצות וגניבות, והן נזקי טבע במקרה שחניון הבניין שלכם הוצף.

 

עובדים מהמשרד

במידה וכן יש ברשותכם חנות שממנה אתם מנהלים את עסק המנעולנות שלכם, בוודאי כבר הבנתם למה חשוב והכרחי לעשות פוליסת ביטוח מקיפה ולוודא שגם בעת חירום מקור הפרנסה שלכם מוגן. ביטוח עסקי רחב יכסה, מלבד פריצות וגניבות, גם ציוד אלקטרוני שקיים בחנות, רעידות אדמה, פגעי טרור וכן גם מנעולנים בבאר שבע והדרום, שריפות הצפות וכן הליכים משפטיים מול לקוחות או עובדים נוספים בעסק. מה שנקרא – לכו על בטוח.

 

מגן