אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

האם משרד פרסום דיגיטלי חייב ביטוח בריאות לעובדים?

במדינות מפותחות, כמו ישראל, העבודה בחברה מסוימת באה יחד עם הטבות שונות, כמו דאגה לפנסיה או לביטוחים מסוגים שונים. ביטוח בריאות מוענק לעובדים מהחברה והוא בגדר חובה במדינה. הוא מתייחס למקרים חריגים בתחום הבריאות – פגיעה של עובד בזמן העבודה או כתוצאה מהעבודה. במקרים אלה הביטוח יכסה על ההוצאות של העובד או החברה, וידאג שאף צד לא יפגע.

 

מה המשמעות של ביטוח בריאות עבור בעל העסק?

כמו כל עסק, גם משרד פרסום דיגיטלי חייב להעניק ביטוח בריאות לעובדים. המשמעות של הביטוח עבוד בעל העסק הוא שיהיה לו מימון וגב להיתמך בו במידה ועובד ייפגע מבחינה בריאותית במהלך העבודה. אם לבעל העסק לא יהיה ביטוח ועובד שלו הוא ייפגע יהיה עליו לשלם את ההוצאות בעצמו, ומדובר בסכנה כלכלית גדולה, ולכן רוב בעלי העסקים לא לוקחים את הסיכון הזה.

 

באילו מקרים לא צריך ביטוח בריאות?

אין מקרים כאלו, אבל יש מקרים בהם עובד נחשב פרילנסר או שהוא לא מגיע למשרד כדי לעבוד, ואז בעל העסק בוחר שלא לעשות עבורו ביטוח בריאות. על העובד להיות מודע לכך ולהשלכות של זה, ועדיף שיהיה הסכם על כך, כדי לשמור על בעל העסק מהוצאה גדולה במידה והעובד ייפגע בגלל העסק.

 

איפה ניתן להשיג ביטוח בריאות? ואיך לבחור חברה טובה?

יש מגוון חברות בשוק שמציעות את שירותן בתחום זה, ואנו ממליצים לכם לבחור בחברה פופולרית, משום שחברה שלקוחותיה מרוצים היא חברה שכנראה גם אתם תהיו מרוצים ממנה. תוכלו לעשות סיקרה של המחירים, של שביעות הרצון מהשירות, של סוגי פוליסות ביטוח – ומתוך הסקירה וההשוואה תוכלו לבחור את החברה המתאימה לכם ביותר.

 

כמה יעלה ביטוח הבריאות?

ביטוח בריאות בדרך כלל יורד מעט מהמסגרת של המשכורת. ובכל אופן מדובר במעט כסף, כלומר בסכום סמלי לחודש. אמנם לאורך זמן זוהי הוצאה משמעותית, אבל היא תמנע מכם להוציא סכום גבוה במקרים חריגים בהם עובד נפגע.

 

האם לעובדים זה משתלם שיש ביטוח בריאות?

בסופו של דבר גם לעובד ביטוח הבריאות הוא משתלם, כי אף אחד לא רוצה להיפגע מבחינה בריאותית ולגלות שהחברה שלו לא יכולה לממן את ההוצאות הכרוכות בטיפול שלו. הביטוח בסופו של דבר משתלם לכל הצדדים, והוא יוצר סדר ורוגע, ובשל כך הוא מאוד משתלם.

 

לסיכום

ביטוח בריאות אמנם מרתיע אנשים רבים, אבל הוא יוצר סדר וביטחון עבור בעל העסק ועבור העובדים. כל עסק מחויב לתת ביטוח בריאות לעובדים, ולכן גם משרד פרסום דיגיטלי מחויב בכך. אנו מציעים לכם לערוך השוואה בין חברות ביטוח שונות, על מנת לבחור בצורה הטובה ביותר ולהתאים למשרד הפרסום שלכם חברת ביטוח מקצועית ואמינה. זכרו – הביטוח הוא הוצאה זמנית שיכולה למנוע הוצאה עתידית גדולה שעלולה לפגוע בעסק שלכם.

משפחה