אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

האם משרד פרסום צריך ביטוח לעובדים שלו?

למה צריך ביטוח?

בעסקים רבים חשוב מאוד שיהיה ביטוח כלשהו עבור העובדים במקום. הביטוח מטרתו בגדול להגן על בעל העסק מפני נזקים אשר עלולים לקרות לעובדים בעסק בזמן עבודתם. לכן חשוב מאוד שבכל משרד פרסום ללא יוצא מן הכלל יהיה ביטוח לעובדים, עדיף ללכת על הביטוח הבסיסי ביותר שקיים מאשר להיות ללא ביטוח כלל עבור העובדים במשרד.

 

לא רק עבור העובדים

ביטוח לעובדים במשרד הפרסום הינו דבר הכרחי וחשוב מאוד אך הביטוח מכסה את בעל העסק גם מבחינות נוספות כמו למשל: לקוח שמגיע לפגישה במשרד פרסום ונפצע במהלך השהייה שלו במשרד כתוצאה מנפילה במדרגות לצורך העניין ניתן להפעיל את הביטוח גם במקרים כאלו ולהימנע מתביעות אשר עתידות להגיע בעקבות הפגיע, גם במקרים של שריפה או גניבה מבית העסק הביטוח תכף ובא לטובת בעל המשרד.

 

משרד פרסום צריך ביטוח לעובדים שלו

בדומה להמון בתי עסק גם משרד פרסום חייב לעשות ביטוח לעובדים שלו כדי להימנע מתביעות אשר עלולות להגיע. אם עובד של המשרד נפגע פגיעה פיזית אשר כתוצאה מפגיעה זו אינו יכול להמשיך עובד המשרד בעבודתו ועליו להישאר בבית, הביטוח משלם לעובד עבור זמן השהייה שלו בבית, גם אם בעקבות הפגיעה מעוניין אותו עובד לתבוע את המשרד הביטוח משלם ומפצה את העובד עד השקל האחרון.

 

מה חשוב לבדוק לפני שסוגרים ביטוח

ישנם כמה דברים שחשוב מאוד לשים לב אליהם לפני שסוגרים ביטוח במשרד פרסום או בכל בית עסק אחר. דבר ראשון לבדוק מה הביטוח מכסה כלומר, אלו סוג של פגיעות ונזקים ניתן לערב את הביטוח. ישנם סוגים רבים של ביטוחים אשר חלקם אינם תקפים בכל אירוע אלה רק באירועים ספציפיים אשר מוגדרים מראש. כדי להימנע מאי נעימויות אשר עלולות להגיע חשוב מאוד לבדוק אלו מקרים בדיוק מכסה הביטוח.

 

איפה ניתן לעשות ביטוח לעובדי משרד פרסום?

קיימות בשוק חברות ביטוח רבות אשר מציעות מגוון של סוגי ביטוחים עבור משרדי פרסום. ניתן לפנות לאחת או יותר מבין החברות הנ"ל כדי לקבל הצעת מחיר עבור ביטוח כלשהו. יש לבחור בביטוח האידיאלי ביותר עבור משרד הפרסום ביטוח אשר תקף גם למשרד עצמו ולרכוש הקיים בו אך בעיקר ביטוח עבור העובדים במשרד הפרסום. לקבלת פרטים נוספים יש לפנות לחברות ביטוח השונות.

 

לסיכום

התשובה לשאלה האם משרד פרסום צריך ביטוח לעובדים שלו היא חד משמעית כן, כפי שנהוג בעסקים רבים יש לעשות ביטוח לעובדים גם של משרד פרסום ללא יוצא מן הכלל. רצוי מאוד להחזיק בפוליסת ביטוח אך עוד יותר רצוי לדעת גם במדויק מה מכסה הפוליסה, באילו מקרים ניתן לערב את הביטוח ומה היא העלות עבור הביטוח לעובדי המשרד.

בית מבוטח