אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

האם משתלם לעשות ביטוח רפואי לכלב?

הם מתלטפים, פרוותיים ומכשכשים בזנבם בכל פעם שאנחנו מגיעים הביתה, ומכיוון שהם לא יכולים לדאוג לעצמם, התפקיד של טיפול בכלבים הוא עלינו – בעליהם. הנה מה שצריך לדעת על ביטוחים רפואיים לכלבים, ביטוח צד ג' ומה שבין לבין.

כאשר מתלבטים אם כדאי או לא כדאי לעשות ביטוח רפואי עבור הכלב, התשובה יכולה להיות תלויה במספר גורמים. עם זאת, התשובה בד"כ תהיה חיובית, אכן הביטוח משתלם. מעבר למקרי חירום חלילה שמכוסים בפוליסה, גם רוב החיסונים מסובסדים בביטוח. בתוך כך, הנה חלק מהסעיפים המכוסים ברוב הפוליסות:

  • החזר הוצאות רפואיות בגין תאונה
  • תרופות שונות
  • טיפולים רפואיים ובדיקות תקופתיות
  • צילומים במקרה הצורך
  • חלק מבדיקות המעבדה
  • ניתוחים ואשפוזים

 

מי צריך ביטוח רפואי לכלבים?

לרכוש מזון איכותי וטבעי לכלב או צעצועים זה דבר אחד, אבל לא פחות חשוב לדאוג לצרכים הבריאותיים של בני המשפחה האלו. אין ספק, כלבים הם בני משפחה לכל דבר ועניין, הם חלק מהתא המשפחתי שאוהב ומטפח את הברנשים האלו.

בסופו של דבר, חלק מהכלבים עשויים להצריך יותר השגחה רפואית מאחרים. אם יש בבית כלב בסיכון גבוה יותר לפתח מחלות או פציעות מסוימות, אז ביטוח רפואי יכול לחסוך לא מעט בחשבונות הווטרינר. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי בעיות מסוימות יצריכו לעיתים טיפולים מורכבים יותר.

ביטוח רפואי לכלב

כלבים שובבים צריכים ביטוח רפואי יותר מאחרים?

אכן כן, אם הכלב נמנה על סוגי הכלבים שרצים אחרי חתולים ולעיתים חוזרים עם שריטה פה ופציעה שם, הביטוח הרפואי נותן את השקט הנפשי הנדרש לבעלי הכלב. לצורך העניין, פינצ'ר קטנצ'יק שיושב רוב היום בבית ולועס חטיפים מחנות Petway, יהיה פחות חשוף לסיכונים שונים.

יחד עם העובדה שכלבים ביתיים חשופים פחות לסיכונים, חשוב לזכור כי כל כלב באשר הוא – חייב לקבל חיסונים! במילים אחרות, מומלץ לבטח רפואית את כל סוגי הכלבים. בין אם הם חיים במושב בחוץ או בין דלתות הדירה התל אביבית, הביטוח חוסך כסף ונותן שקט נפשי.

 

מה לגבי ביטוח צד ג' לכלבים? משתלם?

באופן כללי, ביטוח צד ג' נועד למקרים בהם כל צד שלישי מעוניין לתבוע את בעלי הכלב. עם זאת, חשוב לציין כי ביטוחי צד ג' לא נועדו רק למקרים בהם הכלב חלילה תוקף אדם אחר או כלב אחר. בפועל, אנשים עשויים לתבוע את בעלי הכלב גם אם הכלב בכלל לא נגע בהם.

לדוגמה, אם הכלב הבהיל אדם ברחוב וגרם לאותו אדם ליפול (גם מבלי שהיה מגע ביניהם), אותו אדם עשוי לבקש לתבוע בגין פציעתו. בהיבט הזה, ביטוח צד ג' לרוב יהיה מיועד לכלבים גדולים או מסוכנים. לסיכומו של דבר, בעוד שביטוח צד ג' מיועד רק לחלק מהכלבים, ביטוח רפואי יהיה מומלץ לכל חברינו המכשכשים בזנבותיהם.

ביטוח רפואי לכלב