אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

האם עסק למכירה שווה יותר עם ביטוח לעסקים

רבים ברחבי העולם מתלבטים האם כדאי להם להקים עסק חדש משלהם, וממש להתחיל מאפס, או שמא לקנות עסק קיים עם כל היתרונות והחסרונות הבאים עמו.

מומלץ שיהיה ביטוח היבטח את העסק במידת הצורך, אך לא כולם חושבים כך.

יש שיאמרו שאין החובה לבטח את העסק, ואומרים שזה סתם עוד בזבוז של כספים שלא לצורך.

לפני קניית עסק פעיל, יש לשים לב לפרמטר זה, שעליו נרחיב.

 

מהו התהליך לקניית עסק

תחילה, על הקונה להבין איזה עסק הוא רוצה לקנות וממי לקנות. כיום, יש המון חברות שפורסות בפניכם את העסקים המוצגים, ויודעות להתאים לכם את שתבקשו ותצטרכו. חשוב להקפיד בעיקר על ביטוח העסק, על ההוצאות וההכנסות שלו, מיקומו וכמות חשיפתו עד עתה. אם ברצונך לקנות עסקים למכירה, חשוב לזכור שמומלץ לעבוד עם חברה מסודרת הדואגת להביא לך עסק אמין, שהיו לו בעלים טובים לפני כן, ושהשקיעו ונתנו לעסק הכל.

 

ביטוח העסק – האם הוא נחוץ?

העסק שלך, כמו כל עסק, עלול להסתכן בפגיעה ברכוש, גניבה, אובדן רווח, מתקפות סייבר, תביעות שונות וכו׳. זה עניין מאוד אינדיבידואלי ומשתנה מעסק לעסק, לכן לפני רכישת העסק הבא שלך, עלייך להכיר בו כשורש כף ידך ולהבין איזה ביטוח כדאי להתאים לעסק.

הביטוח נחוץ במיוחד במקרי קיצון, בהם לבעל העסק לא תהיה שליטה על הנזקים שארעו והוא יכנס למבוי סתום. אמנם ביטוחים כיום הם לא דבר זול, אך הם בהחלט מצוינים ועומדים בתקנים בשעת צרה ומצוקה, שבעל העסק נקלע אליה ולא יכול להיחלץ ממנה. לכן לדעתי, מומלץ מאוד לבטח את העסק, אך עם זאת – לבטח אותו בביטוח המתאים לו, ולא בביטוחים שוליים אחרים שלאו דווקא יעזרו לו בעתיד.

 

עסק מבוטח, או לפח?

רבים המתלבטים אם לקנות עסק, מתלבטים גם בשאלה – האם כדאי לקנות אותו כשהוא מבוטח בחברת ביטוח מסוימת משכבר הימים, ולהישאר מבוטחים בה כפי שהיה, או שמא לקבל עסק לא מבוטח, במחיר כנראה זול יותר, ולהבין רק עם ניסיון וזמן, האם יהיה כדאי לבטח את העסק. עסק לא מבוטח, עלול להשאיר אחריו עקבות של דברים, שבעל העסק הקודם "טאטא מתחת לשטיח" ולא בהכרח שנראה אותן כשנרכוש את העסק.

 

עם עסקים לא מתעסקים

כל הקשור לעסק שלך, צריך להיות ממוקד ובדוק, בכדי להימנע מתקריות עתידיות ומטעויות שבדרך. אנשים הבוחרים שלא לבטח את העסק, מסכנים עצמם ואותו בתביעות, שריפה, גניבה, הפסדי שכר וכו׳.

לכן להמלצתי, חשוב מאוד לקבל עסק מבוטח, לקרוא טוב על חברת הביטוח שלו ולהבין האם הביטוח עליו בעל העסק שילם, הוא הביטוח המתאים והראוי לעסק. זכרו כי כעת אתם בעליו, וכל האחריות הולכת ליפול עליכם במידה ותיכשלו, לכן חשוב לבצע את עבודת הנמלים הזו לפני תחילת פעילותו החדשה של העסק.

 

 

מטבעות ובית