אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

האם צריך לעשות ביטוח כאשר אתם שוכרים משרד

אומרים שהאנשים בעולם נחלקים ל – 2 סוגים כשמדובר בביטוחים: הסוג הראשון אלו מי שחיים על הקצה והסוג השני אלו אנשים חכמים שיודעים שביטוח הוא חשוב בכל מקרה.

יכול להיות שעובדה זו גרמה לכם להבין את המסקנה שנובעת מהשאלה שנכתבה לעיל ובכל זאת, אתם צריכים לקרוא את השורות הבאות כדי להבין באופן מעמיק האם צריך לעשות ביטוח כששוכרים משרד ואם כן – למה? הישארו אתנו וגלו את כל הפרטים החשובים בנושא.

 

תכירו תחילה את הרקע שהוביל אותנו לכתוב את המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את התשובה הנוגעת לביטוח בזמן השכרת משרד, ראוי שנציין בפניכם כי המדריך הנוכחי לא נכתב סתם כך. מדריך זה עולה לרשת לאחר ששמענו על מקרה של שריפה שאירע במשרד הסמוך לנו. מדובר בשריפה רצינית שגרמה למפגעים רבים (במזל, מדובר בפגיעה ברכוש בלבד).

המשרד שלנו היה קרוב מאוד להיפגע גם כן והדבר גרם לנו להבין את חשיבות הביטוח. כשהמקרה אירע, במקום להגיע אל המשרד ולבדוק מה מצבו, החלטנו לפתוח את המחשב ולכתוב את המדריך הנוכחי.

 

אז מה התשובה? האם צריך לעשות ביטוח כשאתם שוכרים משרד?

תראו, ההחלטה לגבי ביטוח תלויה בכם בלבד. אם תשאלו אותנו, אנחנו דוגלים בביטוחים. שכן, עדיף לשלם מידי חודש סכום זעום מאשר לגלות שביום בהיר אחד איבדתם סכום עתק. אם אתם תוהים מה הכוונה ב"סכום עתק", מדובר בכסף רב שהושקע בדברים שונים שהיו במשרד ואינם עוד מסיבה כזאת או אחרת.

במצב כזה, לא רק שתיאלצו לרכוש הכול מחדש תוך זמן קצר כדי לחזור לשגרה, אלא גם תמצאו את עצמכם מחפשים אתרים שיאפשרו לכם להגיע אל משרד חדש בהקדם, ממש כמו האתר הזה: https://www.zira1.com.

 

למה כדאי לעשות ביטוח כששוכרים משרד? – סיבה מספר 1

אם עברתם לא מזמן את השלב שבו חיפשתם אחר משרדים להשכרה, אתם וודאי יודעים שיש סעיף בחוזה שעליו חתמתם שנוגע להחזרת המשרד כקדמותו בסיום החוזה. כך שבעצם, אם חלילה יהיה מפגע כלשהו שיגרום למשרד להיראות אחרת, אתם תצטרכו להוציא הון. זו סיבה הראשונה שאי אפשר להתעלם ממנה. אתם בעצם תחסכו לעצמכם הרבה כסף.

 

למה כדאי לעשות ביטוח כששוכרים משרד? – סיבה מספר 2

הסיבה השנייה שגרמה לנו לרוץ לבטח את המשרד שלנו מיד לאחר חתימת חוזה השכירות נוגעת לשקט נפשי. ברגע שאנחנו יודעים שיש מאחורינו חברת ביטוח, אנחנו יכולים להיות רגועים. שכן, יכולים לקרות כל מיני מצבים שיפגעו במשרד, כמו למשל:

  • רעידת אדמה
  • פיצוץ של צינור מים
  • שריפה ועוד

אבל אנחנו לא נצטרך לשלם על כך אגורה.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת שצריך וכדאי לעשות ביטוח כששוכרים משרד. כעת, כשיש בידיכם את כל המידע בנושא, נותר לכם רק למצוא חברת ביטוח מומלצת.

משרדים להשכרה