אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

האם קיים החזר ביטוחי על קנאביס רפואי

קנאביס רפואי נמצא בשימוש של כ-80000 בני אדם ברחבי ישראל ומהווה מזור לכאבם והקלתם תסמיניהם. מכיוון שהתרופה מוכרת כעוזרת על ידי חזית המחקר ברפואה ניתן לקבל החזר מביטוח לאומי על שימוש בקנאביס למטרות רפואיות. הנה הסבר קצר על קנאביס רפואי ועל האפשרויות המשפטיות לקבלת החזר הוצאות מביטוח לאומי

 

מה זה קנאביס רפואי

קנאביס רפואי המכונה גם מריחואנה רפואית הוא צמח שמשמש לטיפול בבעיות רפואיות שונות וגם למטרות פנאי. בעבר שימש הצמח להכנת שמנים ולטקסים דתיים.

מכיוון שלסם יש השפעות על המוח ועל התחשוה הוא נאסר לשימוש במדינות רבות (ביניהן ישראל) ואושר לשימוש רק עבור אנשים הזקוקים לו לצרכים רפואיים. בישראל בשנים האחרונות חל מפנה ולא מפלילים על שימוש בקנאביס גם למטרות פנאי.

קנאביס רפואי

הסגולות הרפואיות

השימוש בקנאביס כ קנאביס רפואי שונה מהשימוש שלו לצורכי פנאי. כאשר אנו צורכים את הקנאביס למטרות פנאי מה שמשנה לנו זהה השפעות שלו על המוח אך כאשר אנו צורכים אותו למטרות רפואיות ישנו דגש חשוב על הכמות הנצרכת, על אופן הצריכה ועל כמות החומר הפעיל הנמצאת בתרופה (CBD).

הקנאביס הרפואי נצרך באופנים שונים, בעישון, כשמן או באכילת מאכל המכיל ת הצמח הקנאביס מסייע לפתירת מגוון של בעיות – כאב, בחילות והקאות, איידס, סרטן ועוד.

 

קבלת החזר מביטוח לאומי

מכיוון שהקנאביס עוזר להמון בעיות רפואיות והדבר הוכח מחקרית על ידי חזית חוקרי הרפואה ניתן לקבל עליו החזר מביטוח לאומי. קנאביס אינו נמצא בסל התרופות ובית המשפט פסק שחברות צריכות לשלם לנפגעי תאונות החזר על הוצאות הקנאביס הכבדות שהושטו עליהם.

על מנת לקבל את ההחזר בית המשפט יבדוק את טענות התובע, ימנה מומחה שיבדוק את רמת הכאב של הנפגע ואת הצורך שלו בקנאביס רפואי ובמידה ויזהה כי קיים צורך רפואי לשימוש בקנאביס הוא יפסוק על החזר הוצאות. ניתן לדרוש החזרים גם על המוצרים הנלווים לקנאביס עצמו על אף שעדיין אין פסיקת בית משפט בנושא.

קנאביס רפואי

איך משיגים קנאביס רפואי

ניתן להשיג קנאביס רפואי במגוון דרכים. אחת הדרכים המומלצות שיכולה לחסוך לכם זמן וכסף רב היא משלוח קנאביס רפואי שיגיע לכם עד פתח הבית. המשלוחים מגיעים לכל רחבי הארץ וכוללים מגוון מוצרים רחב ומגוון של סוגי הצמח. על מנת להזמין את המשלוח יש להציג רישיון רכישת קנאביס בתוקף.

 

סיכום

קנאביס רפואי משמש לפתרון של מגוון בעיות רפואיות והוכח מחקרית כתורם לסיוע בכאב. בישראל ניתן להשיג קנאביס על ידי רישיון מרופא והזמנתו עד פתח הבית מחברה מתאימה.

מכיוון שקנאביס מוכרת כתרופה מן המניין ניתן לקבל החזר מביטוח לאומי במקרה של שימוש בקנאביס עקב תאונה. בית המשפט יבדוק את הצורך בשימוש בקנאביס ומידה וימצא כי שימוש כזה נצרך תוכלו קבל את כספכם בחזרה.

קנאביס רפואי