אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

הדרך היעילה ביותר לבדוק העדר תביעות

אף אחד מאיתנו לא רוצה לשלם מחיר יקר כשאפשר לשלם מחיר זול יותר… כאשר רוצים לחדש ביטוח רכב, חברת הביטוח תרצה לראות אם כבר תבעתם בעבר תביעות ביטוח. אם לא ידעתם, הגיע הזמן לכך, כל תביעה של הביטוח מייקרת את עלות הביטוח בסופו של דבר.

מי שיש לו אישור העדר תביעות, יכול לקבל הנחה במחיר הביטוח ולכן, צריך רק להשיג אותו. כאן ריכזנו עבורכם מידע על הדרך היעילה להשגת דו"ח העדר תביעות.

 

מה זה העדר תביעות?

כשאתם מגיעים לחברת הביטוח בבקשה לרכישת ביטוח רכב, היא מעוניינת לבדוק עם מי יש לה עסק. בתמחור מחיר הפוליסה היא מתייחסת לעבר הביטוחי של מבקש הביטוח.

אם לא הייתם מעורבים בתאונה ואתם נהגים זהירים, אין סיבה שתשלמו מחיר יקר על הביטוח כמו נהג שהיה מעורב מספר פעמים בתאונות… כדי לשקף את המצב ניתן להפיק בקלות דו"ח העדר תביעות באמצעות כניסה לאתר הר הביטוח העדר תביעות.

 

איך ניתן להפיך דו"ח העדר תביעות?

ישנן מספר דרכים להפקת דו"ח העדר תביעות.

 

פנייה לחברות הביטוח

בעבר, כדי להפיק דו"ח זה, היו המבוטחים צריכים לפנות באופן עצמאי אל חברת הביטוח בה היו מבוטחים, החברה הייתה מפיקה להם את הטופס והיה עובר זמן עד שהם היו מקבלים את הטופס לידיהם. בגלל שדו"ח זה עשוי להוזיל באופן משמעותי את עלויות הביטוח, מבוטחים התלוננו על כך במשרד האוצר וכבר לפני מספר שנים קמה מערכת הר הביטוח הנותנת מענה להפקת הדו"ח.

 

כניסה לאתר הר הביטוח

כל אחד יכול להיכנס לאתר הר הביטוח, להקיש נתונים מזהים ולקבל את המידע הביטוחי שנאגר עליו. כנסו לצורך קבלת המידע לאתר הר הביטוחי הממשלתי פעלו לפי ההוראות ותוך מספר דקות, הדו"ח יהיה אצלכם במייל. אבל, תתפלאו לגלות, יש דרך יעילה יותר.

 

פנייה לסוכן ביטוח

המציאות מוכיחה שאמנם אנשים נכנסים לאתר הר הביטוח, מתעדכנים ומקבלים את המידע שהם ביקשו על התיק הביטוחי שלהם, אבל לא באמת יש להם מושג על הנתונים. הם לא יודעים לזהות ביטוחים שניתן להשיג במחיר זול יותר.

הם רואים שיש להם עבר ביטוחי לא נקי אך הם ממשיכים בהתקשרות מול אותה חברת ביטוח במקום לפנות לסוכן ביטוח מקצועי שיכוון אותם אל חברת ביטוח שתחליק עניינים… סוכן ביטוח יכול להשיג לכם דו"ח העדר תביעות וגם  לבדוק יחד איתכם את כדאיות הביטוח אותו אתם מעוניינים לרכוש.

 

לסיכום

ניתן להשיג דו"ח העדר תביעות גם על ידי פנייה אל חברות הביטוח, גם על ידי כניסה לאתר הר הביטוח הממשלתי וגם על ידי פנייה לסוכן ביטוח. ההמלצה היא לפנות לסוכן אמין ומקצועי שידע מה לעשות עם הנתונים, ידע לפענח אותם ולחתור עבורכם לטוב ביותר.

הר הביטוח העדר תביעות