אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

4 הוצאות שצריך לקחת בחשבון כשפותחים עסק: ביטוח, פרסום, משרדים ומיסים

פתיחה של עסק חדש זה עניין שדורש ידע עסקי וכלכלי. במדריך הנוכחי בחרנו להתמקד בידע הכלכלי ולפרט בפניכם, הקוראים, את 4 ההוצאות שכל בעל עסק חדש צריך לקחת בחשבון. אלו הוצאות שעשויות להכביד תחילה, אך חלק מהן צפויות לשמור על העסק ולהביא להצלחתו ושגשוגו בהמשך. הישארו אתנו ותקבלו את כל המידע שיכין אתכם מבחינה כלכלית לפתיחת העסק הבא שלכם.

 

הוצאה מספר 1 שצריך לקחת בחשבון כשפותחים עסק – ביטוח

ההוצאה הראשונה שכל אחד צריך להכיר מקרוב היא הביטוח. שכן, לא פעם, אנשים שפותחים עסק שוכחים מההוצאה הזו פשוט כי היא פחות נוצצת משאר ההוצאות. אם לא די בכך, היא גורמת להעלאה של סיטואציות לא נעימות שעדיף להימנע מלחשוב עליהם. אבל אין ברירה, פשוט כי מדובר בהוצאה הכרחית שצפויה להשאיר אתכם על הרגליים במידה ויקרה אירוע חריג לעסק שלכם. ההמלצה שלנו היא לבטח את העסק מפני הדברים הבאים ולא להסתכל על המחיר:

  • רעידות אדמה
  • נזקי מים
  • ביטוח תכולת

כל אלו יאפשרו לכם להיות רגועים במהלך הקמת העסק וגם לאחר מכן.

 

הוצאה מספר 2 שצריך לקחת בחשבון כשפותחים עסק – פרסום

ההוצאה השנייה במספר היא פרסום העסק. כל בעל עסק לוקח את הפרסום למקום אחר. יש מי שחושבים על פרסום ברדיו, בטלוויזיה ויש מי שבוחנים אפשרות לשווק באמצעות הרשת. ההמלצה שלנו היא לשים לב שאתם בוחרים בפרסום שיותאם לקהל היעד שלכם. במרבית המקרים מדובר בהליך של שיווק דיגיטלי, פשוט כי כולם נמצאים היום בדיגיטל יותר מבשאר המדיות. בכל אופן, כשתפגשו עם משרד פרסום שמומחה בתחום, אתם תבחנו אפשרות של משפך שיווקי ותגלו מה מתאים לכם.

 

הוצאה מספר 3 שצריך לקחת בחשבון כשפותחים עסק – משרדים

אם אתם לא מתכננים לעבוד מהסלון בבית, אתם צריכים שיהיה לכם משרד. השכרה של משרד היום זה לא עניין של מה בכך, במיוחד אם אתם מתכננים לפתוח את העסק שלכם באזור המרכז. שכן, השכירות צפויה לעלות לכם אלפי שקלים ולעיתים אף יותר (תלוי בגודל המשרד). מדובר בהוצאה שחשוב מאוד לקחת בחשבון. שכן, לפעמים זו אחת ההוצאות הגדולות מבין ה- 4.

 

הוצאה מספר 4 שצריך לקחת בחשבון כשפותחים עסק – מיסים

חשוב מאוד לזכור שבעלי עסקים צריכים לשלם מיסים למדינה. בעלי עסקים חדשים לעיתים לא מודעים לגובה המיסים שהם יצטרכו לשלם בהמשך. כך שבסופו של דבר, הם מופתעים מאוד לשמוע שעליהם להוציא סכומי עתק. כדי שלא תופעתו, כדאי שתיקחו בחשבון שאתם צפויים לשלם לא מעט ותכינו את עצמכם נפשית וכלכלית.

 

לסיום

עד כאן 4 ההוצאות שצריך לקחת בחשבון כשפותחים עסק. בהזדמנות זו, אנו מאחלים לכם, קוראים יקרים שתיערכו בהתאם להוצאות שלכם ושיהיה בהצלחה עם הקמת העסק.

מאזניים