אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

ליפטר- החברה המובילה בארץ לבמות הרמה

חברת ליפטר הינה מהחברות המובילות כיום בשוק לבמות הרמה. חברה טובה נמדדת בסטנדרטים גבוהים של מכשור חדשני ששומר על בטיחות מרבית עם דגש על יעילות של זמני העבודה, ותקנים מחמירים של הציוד ושיטת העבודה.

 

במות הרמה מתקדמות

כיום ניתן לראות כמעט בכל מקום במות הרמה. בעזרת במות הרמה ניתן לבצע מגוון עבודות בגובה. כאשר נבחר חברה לבמות הרמה, נצטרך לבחור חברה שעומדת בסטנדרטים גבוהים במספר תחומים – בטיחות העובד במקום הראשון ע״ מכשור מתקדם שנבדק ואושר, יציבות מקסימלית על הבמה וגמישות של המכשיר לביצוע עבודה נוחה ויעילה בגובה.

בלחיצה על הקישור https://www.lifter.co.il תגיעו לחברת ליפטר המוכרת בתחום במות ההרמה, ומספקת מכשור מתקדם ובטיחותי במגוון סוגים, משקלים וגבהים המאפשר לנו לשנע עובדים או ציוד.

 

סוגי הבמות

חברות מומלצות הן אלו שהינן בעלות מגוון רחב של סוגי שינוע, על מנת לתת לנו הלקוחות את הפתרון האולטימטיבי שיתאים לצרכים שלנו. בחברת ליפטר קיימים מספר סוגי במות שמתאימות לגבהים ומשקלים שונים. הסוג הראשון הוא במת מספריים שמסוגלת לרדת ולעלות ללא תזוזה לצד. במה זו מתאימה לחללי פנים על גבי משטח ישר וקשיח.

הסוג השני הוא במת הרמה מפרקית – במה זו נעה לכל הכיוונים ולכן היא יותר גמישה. בנוסף, היא יכולה להגיע לגובה רב ומתאימה לעבודת חוץ. הבדל משמעותי נוסף בין סוגי הבמות הוא שבמה מפרקית פועלת על דיזל או מנוע חשמלי ובמת מספריים ע״י אנרגיה חשמלית.

 

איך ניתן לשכור במת הרמה?

כאשר אתם מעוניינים לשכור במת הרמה, אתם עוברים תהליך קצר ויעיל על מנת לספק לכם את השירות האופטימלי בשבילכם ברמה הגבוהה והמיטבית שניתן. תחילה בודקים לכם את הרישיונות המתאימים להשכרת במות הרמה. לאחר מכן נשאלות כמה שאלות על מנת לדעת מה העבודה שאתם צריכים לבצע, באילו תנאי שטח, המשקל אותו תצטרכו לשאת וכו׳ וכך יוכלו להמליץ לכם לגבי הכלי המתאים בשבילכם. השלב האחרון הוא בחירת הבמה והעברתה אליכם לאחר שנבדקה בסדרת בדיקות קפדנית של תקינותה, מילוי מיכל הדלק או סוללה טעונה במלואה להפעלת הבמה.

 

בחירת החברה המתאימה ביותר

כאשר אנו עובדים עם מתקן כל כך מסוכן כמו במות הרמה, אנו רוצים לדעת שהחברה שאיתה נעבוד היא חברה מיומנת, מקצועית וותיקה כמו חברת ליפטר. איך ניתן לדעת האם החברה מקצועית? חברה מקצועית היא כזו אשר מקפידה על מכשור חדש ועדיין מבצעת בדיקות תקינות, זוהי חברה ששמה את הבטיחות במקום הראשון.

פרמטר נוסף ולא פחות חשוב הוא מכשור מתקדם- מכשור מתקדם הוא מכשור נוח וקל לעבודה, וכך העובדים מבוטחים והעבודה נעשית ביעילות ובהצלחה. פרמטר שלישי הוא חיסכון בכח אדם שנוצר כתוצאה מכך שאין צורך בעובדים שיעלו וירדו במדרגות או יטפסו על סולמות מיושנים.

מרים