אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

החשיבות של ביטוח בזמן הובלת דירה

אחרי לא מעט שנים שבהן גרתם באותה דירה אתם מוכנים לעשות את הצעד ולעבור לדירה שקניתם? אם כך, ברור מדוע אתם עסוקים גם במעבר עצמו ובשירותי ההובלה, כי לעבור דירה זה לא עניין של מה בכך. איך עושים את זה עם מינימום נזקים ותוך זמן קצר? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

 

למה לא כדאי לוותר על שירותי הובלה?

עוד לפני שנדבר על החשיבות של ביטוח הובלות כשעוברים דירה, כדאי להבין מדוע יש חשיבות אדירה בכלל לשירותי ההובלה עצמם. יש מקרים שבהם נוכל להתחיל להעביר את התכולה לבד, כמו לדוגמא, כאשר אין לנו הרבה חפצים, אך לרוב זה לא המצב. הובלה עצמאית הופכת לכמעט בלתי אפשרית אם אתם משפחה עם כמה ילדים, שכן בוודאי יש לכם כמות מכובדת ביותר של תכולה בבית. כמו כן, אם לא תתקשרו אל חברת הובלות עלול להיות שלא תוכלו להעביר חלק מהרהיטים, כי לא הכול נכנס לרכב פרטי. לכן כדאי שתדעו: יש היום חברות הובלה נהדרות וחלק מהן אמינות, מקצועיות וגם עובדות עם כל הביטוחים הנדרשים, אז למה לחשוב פעמיים? אתם לא צריכים להכביד על עצמכם ואין ספק שבעזרת שירותי הובלה המעבר כולו ייראה אחרת.

 

מה זה אומר ביטוח הובלות מבחינת הלקוח?

כשאתם מחפשים חברה שתובל להוביל את החפצים שלכם לדירה החדשה, אתם בוודאי מחפשים קצת המלצות ורוצים לדעת שהחברה מנוסה ומקצועית. כל הפרטים האלה חשובים, אך חשוב מאוד גם לברר האם יש לחברת ההובלות ביטוח. ביטוח בזמן הובלה יכול לעשות את ההבדל בכל אותם מצבים שבהם תקלות קורות, ולצערנו הרב, תקלות עלולות להתרחש גם כאשר פונים אל חברה מאוד מקצועית ומנוסה. מי יישא בעלויות אם יקרה נזק כלשהו לחפצים שלכם? אתם יכולים לדמיין מצב שבו חברת הובלות מגיעה, מעמיסה את הפסנתר היקר שלכם שקיבלתם בירושה מהוריכם ובסופו של דבר הוא חוטף מכה נוראית בדרך? מעבר לעוגמת הנפש מדובר כאן גם על נזק כלכלי חמור ולכן ברור מדוע חובה לעבור רק עם חברה שיש לה ביטוח הובלות.

 

האם הובלת דירה זה שירות יקר?

בדרך כלל חברות רציניות שיש להן ביטוח הובלות גובות גם מחיר יותר גבוה עבור השירות. עם זאת, חשוב להבין ששווה לשלם קצת יותר אם זה מה שיבטיח לכם שתוכלו לישון בראש שקט ולדעת שכל תכולת הדירה תגיע בשלום ליעדה, או שלפחות תקבלו פיצוי הולם אם זה לא יקרה. מצד שני, כמובן שאין צורך לבחור בחברה עם התעריפים הכי גבוהים שיש ולכן יש טעם לעשות כמה בירורים מראש. אתם תראו שבסופו של דבר, כאשר תשבו עם כל החפצים בדירתכם החדשה לא תצטערו על כך שבחרתם בחברה מקצועית, מובילה וכזו שיש לה ביטוח.

חברת הובלות מקצועית