אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

הדור הצעיר כבר מבין זאת – היום חובה לעשות ביטוח חיים

ככל שמקדימים לרכוש ביטוח חיים, כך ההשקעה הופכת להיות משתלמת ומרוויחים גם את השקט הנפשי. במאמר הבא נסביר כיצד ביטוח מן הסוג הזה הפך לטרנד ולמה דווקא צעירים מאמצים אותו לחיקם.

 

היכרות עם סוגים שונים של פוליסות ביטוח היא משימה יחסית מסובכת. רובנו למשל מעדיף להתעלם כמעט לגמרי מהפרטים השונים המופיעים בפוליסה, למרות שאנחנו משלמים על זה פרמיה מדי חודש וזקוקים למעורבות של חברת הביטוח בעת צרה. יתרה על כך, דווקא הביטוחים הכי חשובים – שמשפיעים עלינו גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך – הם אלו שמקבלים מאיתנו את הכי פחות תשומת לב.

הדוגמא הכי טובה לביטוח קריטי שלא מקבל מספיק תשומת לב היא כמובן ביטוח חיים. אז בעוד מבוגרים כבר הבינו מזמן את החשיבות של הביטוח הזה, מסתבר שהצעירים ממהרים להדביק את הפער.

 

היתרונות של ביטוח חיים בגיל צעיר

סקירה כללית של רשימת הלקוחות של סוכנות ביטוח מובילה כמו erenfeld.insure מראה מה צעירים מחפשים, כאשר הם רוצים לבחור ביטוח חיים.

ראשית, צעירים יודעים שככל שהם מקדימים לרכוש את הביטוח כך הם ישלמו עליו פחות. בגלל שכל פרמיה של כל ביטוח היא פונקציה של רמת הסיכון, יש משמעות כספית חיובית לכך שרוכשים ביטוח חיים בגיל צעיר.

שנית, הדור הצעיר מבין את החשיבות של ביטוח חיים כי הוא יודע מה קורה סביבו. כאשר מבינים שאף אחד בארץ ובעולם לא ידאג לנו, המסקנה המתבקשת היא שעדיף להצטייד בביטוח חיים אישי ולמנוע את התלות במוסד לביטוח לאומי, בגופי הרווחה ובמשרד האוצר.

 

למה דווקא ביטוח חיים?

השאלה המתבקשת היא למה הצעירים מעדיפים לרכוש פוליסה ייעודית של ביטוח חיים, ולא מסתפקים בהוספת הכיסוי הזה לקרן פנסיה, קרן השתלמות או ביטוח מנהלים. אז בשביל לענות על זה, צריך להבין מה צעירים מחפשים ואיך הם עושים את ההשוואה בין הפוליסות.

הנתונים מראים שצעירים מעדיפים ביטוח חיים כי קל יותר להתאים אותו לסגנון החיים שלהם. באמצעות ביטוח חיים הצעירים לא צריכים להמשיך להיות תלויים בהפרשות לפנסיה, אלא להשתמש בסכומי הכסף הפנויים שיש להם לטובת יזמות, השקעות בשוק ההון ועוד.

 

כך בוחרים ביטוח חיים

מה שמשותף למבוגרים וצעירים זה הצורך בהתייעצות עם בעלי מקצוע טרם בחירת ביטוח חיים. למרות שנדמה כאילו לעולם לא יגיע הזמן שבו נצטרך להפעיל ביטוח כזה, ההפך הוא הנכון: עדיף להתייחס כבר עכשיו אל המאפיינים השונים של הפוליסה, להביא בחשבון את הנורא מכל ולדאוג גם למי שיישאר אחרינו.

באמצעות פוליסת ביטוח חיים, צעירים דואגים כיום גם לעצמם וגם למשפחה המורחבת. אחרי שהם יתחתנו ויביאו ילדים, הם ייהנו מתנאי פוליסה מועדפים ובעיקר מהמון שקט נפשי ותחושת ביטחון.