אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

הימור בטוח: כל מה שרציתם לדעת על לוטו

אוהבים למלא לוטו? מעולם לא ניסיתם אבל אתם רוצים להתחיל לנסות? מילוי לוטו יכולה להיות חוויה מאד מהנה ונהדרת כל עוד היא נעשת במידה המתאימה. בארץ לוטו היא אחת הדרכים היחידות להמר בצורה חוקית ולהנות ממשחקי הימורים בצורה בטוחה ונעימה. חשוב גם לציין שחלק ניכר מההכנסות של מפעל הפיס חוזרות בחזרה לקהילה ומפעל הפיס מחלק אין ספור תקציבים בשנה לתרבות אומנות ועוד.

אז אם אתם מחפשים דרך להמר בצורה בטוחה ומעוגנת על ידי החוק והמדינה שאף תורמת לקהילה – לוטו זו התשובה שלכם. כמובן שכמו בכל הימורים אחרים חשוב לעשות זאת בצורה מבוקרת ולהמר בשביל הכיף וההנאה ולא לעיתים תכופות מדי. הכנו לכם מדריך קצר עם כל מה שאתם צריכים לדעת על לוטו! קדימה מתחילים!

 

לוטו רגיל

הצורה הרגילה והקלאסית של לוטו מורכבות מטבלאות. לכל טופס יש כמה טבלאות ואתם משלמים לפי מספר הטבלאות שבחרתם. עלות של כל טבלה היא 3 שקלים. לוטו רגיל הוא הטופס הכי זול שתוכלו למצוא בעולם הלוטו. הוא נוח למילוי ומומלץ לכל מי שרוצה להתחיל למלא לוטו להנאתו אך מבלי לסכן כסף רב. באופן כללי חשוב לשמור על לוטו ידידותי ולא לבזבז כסף רב וגם אין סיבה!

.

מילוי טופס לוטו רגיל

למעשה זה מאד פשוט – עליכם לנחש שישה מספרים עד 37 כולל. בהגרלת הלוטו יגרילו שישה מספרים וכמובן שהמטרה היא שהמספרים שלכם יהיו אותם מספרים. יש אנשים שאוהבים ללכת עם האינטואציה שלהם באותו רגע בעוד שאחרים ממלאים תמיד את אותם מספרים בתקווה לקלוע למספרים שבהגרלה. חלק מהאנשים הולכים על דברים כגון התאריכים של הילדים או תאריכים אחרים בעלי משמעות.

הגרלה

מה זה דאבל לוטו?

אולי שמעתם בפרסומות או דרך חברים על דאבל לוטו. מה זה בעצם? דאבל לוטו דומה מאד ללוטו רגיל. אחוזי ההצלחה זהים ללוטו רגיל רק שסכום הזכייה באם זכיתם, מוכפל פי שתיים. בהתאם הטופס יהיה יותר יקר.

 

מה זה לוטו שיטתי?

לוטו שיטתי הוא שיטה מעניינת בה אפשר לזכות גם אם מנחשים פחות מספרים נכונים. היתרון בטופס שיטתי הוא שהוא נותן לכם סיכויי זכייה גדולים יותר.

 

האם ניתן למלא טופס אונליין?

כן! והיום זה אף פשוט מתמיד. ההגרלות של מפעל הפיס מתקיימות פעמיים בשבוע בימי שלישי ובמוצאי שבת, וכך זה כבר שנים ארוכות. ההגרלות אף משודרות בשידור חי ממש כמו פעם. אך החידוש היום הוא שתוכלו למלא את טופס הלוטו שלכם דרך המחשב או הטלפון שלכם מכל מקום בארץ ובעולם. המילוי פשוט מאד ודומה למה שתיארנו כאן למעלה רק שהוא נעשה דרך אפליקציה יעודית וקלה מאד לתפעול.

אז אם אתם חושבים להתחיל למלא לוטו בחרו את השיטה הכי נוחה עבורכם. הימורי לוטו הם פשוטים ובטוחים רק זכרו למלא בכמות הנכונה והמתאימה לכם ושימרו על המשחק ספורטיבי ומהנה!  בהצלחה!

הימור בטוח בלוטו