אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

היתרונות בביטוח בריאות מקיף

לאחרונה, וכתוצאה ממה שקורה בעולם, אתם מרגישים הרבה יותר מתוחים ולחוצים מנושא הבריאות שלכם? אם כך, כדאי שתדעו: מעבר לפעילות גופנית ושמירה על המשקל, יכול להיות שהגיע הזמן לעשות ביטוח בריאות, והאמת היא, שרצוי לעשות את הביטוח הכי מקיף שאפשר.

 

מה המשמעות של ביטוח בריאות מקיף?

כולנו יכולים לעשות ביטוחי בריאות דרך קופות החולים והאמת היא, שלכולנו יש גם ביטוחים כאלה. עם זאת, אם הביטוח הבסיסי שקופת החולים מציעה לכם זה ביטוח מספיק טוב? האם הביטוח הזה מספיק מקיף? והאם בסופו של דבר עם הביטוח הזה תוכלו להיות רגועים ולדעת שלא משנה מה קורה תמיד תהיו בסדר? התשובה היא כמובן לא. הביטוח שקופות החולים מציעים אלה הם ביטוחים בסיסיים ולכן ברור מדוע לא בכל מצב הם יוכלו להוות את הפתרון הכי טוב שיש. לעומת זאת, אם תבחרו באופציה כמו ביטוח בריאות, תוכלו לישון בשקט ולדעת שלא משנה מה קורה, כי בכל מקרה בסופו של דבר תקבלו כיסוי הולם.

 

בדקו על מה אתם חותמים מול חברת הביטוח

כשמדברים על ביטוחי בריאות מקיפים מדברים על ביטוחים שהרבה מאוד מצבים, גם חריגים, נלקחים בהם בחשבון. זה אומר שלא פעם במסגרת הביטוחים האלה אפשר לא רק לקבל כיסוי, אלא זה גם יכול להיות כיסוי משמעותי מאוד מבחינה כלכלית. לדוגמה, האם ידעתם שיש גם ביטוחי בריאות מקיפים שכוללים הטסה של רופא מומחה לישראל שיוכל לטפל בכם ולנתח אתכם בעת הצורך? כדאי לדעת שיש ביטוחי בריאות מקיפים ברמות שונות ולכן, רגע לפני שאתם חותמים ומתחייבים לשלם, כדאי יהיה לבדוק על מה בדיוק אתם משלמים.

 

מה יכול להשפיע על עלות הביטוח?

ממש כפי שהמחירים של ביטוחים אחרים יכולים להיות גבוהים יותר או פחות, כך קורה גם כאשר מדברים על ביטוחי בריאות. משמעות הדברים היא שביטוח בריאות מקיף ברמה מסוימת יכול לעלות X ואילו ביטוח אחר יכול לעלות Y. מה באמת משפיע על המחיר? והאם זה גם קשור למצב האישי שלכם? כדאי לדעת שיש גורמים שונים שיכולים להשפיע על העלויות. לדוגמה, בני כמה אתם? חברת ביטוח שתתבקש לבטח אדם צעיר בן 18 לרוב תגבה ממנו מחיר הרבה פחות גבוה לעומת העלות של ביטוח לאדם בן 70. בנוסף, גם השאלה האם אתם מגיעים עם רקע של מחלות מסוימות תשפיע כמובן על עלות הפוליסה, וגם השאלה האם אתם מעשנים או לא יכולה להיות משמעותית. האם יש אצלכם במשפחה רקע של מחלות גנטיות? כל הנתונים האלה, ועוד רבים אחרים, יכולים להשפיע על העלות. בנוסף, כמובן שאם תפנו אל שלוש חברות ביטוח שונות תקבלו שלוש הצעות מחיר שונות ולכן יש מקום להשוות מחיר, כי חבל לבחור בביטוח הבריאות הכי יקר שקיים היום בארץ.