אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

הכל על התקנת גג רעפים

גגות רעפים נחשבים פופולריים מאוד בישראל ויש לכך סיבות טובות. הסיבה הראשונה אולם לא החשובה ביותר היא שגגות רעפים הופכים את הבית שלנו ליפה יותר ומעניקים לו מראה ייחודי. הסיבה השנייה והחשובה יותר היא שגגות רעפים נחשבים למגן הטוב ביותר על הבית שלנו, ואוטמים אותו בפני כל חדירה. אנחנו כאן כדי לספר לכם הכל על התקנה של גגות רעפים.

 

גג רעפים

הרעפים הם מוצר שקיים בעולם כבר אלפי שנים, וכנראה זוהי העדות הטוב ביותר לאיכות שלהם. כבר בעולם העתיק הבינו את היתרון האדיר שיש לרעפים בהגנה על בתים מפני חדירה של קור, חום רטיבות ומים. כיום, הבנייה אמנם השתכללה מאוד, אבל עדיין רעפים נחשבים למוצר שלא כדאי לוותר עליו. אז אם גם אתם החלטתם ללכת על גג רעפים, הנה כמה דברים שחשוב להכיר.

 

מחיר

השאלה הראשונה שרבים שאולים את עצמם היא מה המחיר של התקנת גג רעפים. התשובה שלנו לשאלה הזו איננה חד משמעית, וכדי לקבל אותה תצטרכו לפרט מה בדיוק הנתונים של הגג שלכם. לקבלת הצעת מחיר להתקנת גג רעפים לחצו כאן, אבל בינתיים, כדאי שתכירו מה בדיוק כולל התהליך של התקנת גג רעפים ומי יכול לבצע אותו עבורכם.

 

הכנת קונסטרוקציה

כמו שאתם בוודאי מבינים, גגות רעפים לא עומדים באוויר, ויש צורך לבנות תשתית מתאימה שעל גביה הם יהיו מונחים. התשתית הזו בדרך כלל עשויה מעץ, וחשוב להשקיע בה כיום שההצלחה של גג רעפים תלויה במידה רבה באיכות של התשתית.

 

בטיחות

הקונסטרוקציה שאתם מקימים על מנת שהיא תחזיק את גג הרעפים שלכם צריכה לעבור אישור בטיחותי שיוודא שהיא אכן מסוגלת לעמוד בעומסים שהולכים להיות עליה. חשוב להבין שבהקשר הזה עץ הוא אמנם החומר הפופולרי ביותר, אולם לפעמים יש יתרונות לחומרים אחרים כמו פלדה. כדאי לבדוק האם הגג שלכם מספיק חזק ויכול להחזיק תשתית כזו שכמובן כבדה יותר.

זגגים

נזקים לגג רעפים

כאמור, רעפים נחשבים לחומר בנייה אמין מאוד, אולם במהלך השנים גם גגות רעפים יכולים לספוג נזקים שונים, בדרך כלל כתוצאה מעבודות תשתית ולא בגלל בלאי. עם זאת, ברגע שבגג שלכם התרחש נזק מסוים עליכם לתקן אותו כמה שיותר מהר כדי למנוע חדירה של מים אל הבית. גם בתיקון של גג רעפים אל תתפשרו על האיכות של השירות.

 

מהי העונה המתאימה

כמו בכל דבר שקשור לגגות, העונה הכי מתאימה לביצוע של העבודות הללו היא הקיץ. במהלך הקיץ אנחנו יכולים לעבוד בצורה רגועה, בלי לפחד שגשם יחדור אל התשתית ויגרום לרטיבות בתוכה. זה גם יאפשר לכם להגיע אל החורף מוגנים יותר.

 

לסיכום

גגות רעפים נחשבים לגגות הטובים ביותר כבר שנים רבות. התקנה של גג כזה צריכה להיעשות על ידי איש מקצוע כדי לשמור על סטנדרט גבוה.

הכנת קונסטרוקציה