אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

הם בדק בית יכול להשפיע על מחיר הביטוח

בימים האחרונים תיבת ההודעות שלנו מתמלאת בבקשות לפרטים בכל הנוגע לענייני ביטוח. אנשים רבים רוצים לקבל מידע על ביטוחים שונים לבית, לרכב וכו'. יצאנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק ובדקנו את כל הפרטים שהגולשים רוצים לדעת. הפעם, חזרנו עם תשובה לשאלה "האם בדק בית משפיע על מחיר הביטוח?". הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שרציתם לדעת בנושא אבל לא ידעתם את מי לשאול.

 

תכירו את המומחים שעזרו לנו להגיע למסקנות

המדריך הנוכחי לא נכתב אך ורק על ידינו. יצאנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק עם אנשים שערכו בדק בית ויש להם ביטוח לדירה, כדי שנוכל להציג בפניכם את התשובה לשאלה המתבקשת. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט בנושא בקבוצת פייסבוק ולשמחתנו, קיבלנו מעל ל – 50 תגובות.

אנו רוצים להודות לכל מי שסייעו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם, ריכזנו את כל הפרטים שעונים על השאלות של הגולשים.

תכירו את המומחים שעזרו לנו להגיע למסקנות

האם בדק בית יכול להשפיע על מחיר הביטוח?

מי שביצעו בעבר בדק בית ציינו בפנינו כי מדובר בהליך שעשוי להשפיע על מחיר הביטוח, אבל העניין תלוי בכם. מה הכוונה? אם תערכו בדק בית ותגלו שלא צפויות להיות הפתעות, אתם עשויים לשלם פחות על הביטוח. שכן, לא תצטרכו לבחור בביטוח המקיף ביותר שיוצע לכם על ידי החברה.

האם בדק בית יכול להשפיע על מחיר הביטוח

בדק בית – יאפשר לכם להיות רגועים

אם אתם מתכננים לקנות בית בקרוב, כדאי שתערכו בירור מעמיק לא רק על מחירי הביטוח, אלא גם על ההליך של בדק הבית. אפשר לערוך חיפוש בגוגל ולכתוב את הביטוי בדק בית מחיר. שכן, כך, תוכלו לגלות מהו טווח המחירים שאנשים שילמו על הליך שכזה.

אנחנו ממליצים לכם לערוך השוואות מחירים ולבחור בחברה המתאימה ביותר, רק תשימו לב שאתם לא מוותרים על ההליך הזה בגלל עניין כלכלי, בגלל שביצוע בדק בית יחסוך לכם המון כסף בהמשך ויאפשר לכם להיות רגועים ובטוחים כי אתם לא רוכשים חתול בשק.

 

בחירה בביטוח מתאים

אם ערכתם בדק בית וגיליתם שאין הפתעות באחד או יותר מהתחומים הבאים:

  • צבע
  • מערכת המים
  • מערכת החשמל וכו'

אתם יכולים לבחור בביטוח רגיל ולא מקיף. שכן, סביר להניח שלא יהיו לכם בעיות בהמשך. אם אתם מתלבטים לגבי הבחירה המתאימה לכם ביותר, כדאי שתדעו שתמיד ניתן להתייעץ עם נציג מטעם החברה ולבדוק מהו הביטוח שהכי מתאים לכם.

 

כמה מילים לקראת סיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת כי בדק בית יכול להשפיע על מחירי הביטוח. כעת, כשיש בידיכם את כל הפרטים, נותר לכם רק לבצע הליך של בדק בית ולהתחיל לבדוק מהו הביטוח המתאים ביותר בהתאם לממצאים. נאחל לכם שתבחרו נכון ושיהיה בהצלחה! להתראות במדריך הבא שיבחן איך מגיעים אל חברת בדק בית מומלצת.

הם בדק בית יכול להשפיע על מחיר הביטוח