אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

המדריך המלא לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל

בשנים האחרונות, עם הופעתן של לא מעט חברות תעופה לאו-קוסט, אנחנו רואים שעוד ועוד ישראלים נוסעים לחו"ל מספר פעמים בשנה. עם זאת, האם עצרתם לחשוב על ביטוח הנסיעות שאתם תמיד עושים? מה החשיבות של ביטוח כזה ולמה לא כדאי לצאת מהארץ בלעדיו? כל התשובות בכתבה שלפניכם.

 

 

החשיבות של ביטוח נסיעות לחו"ל

זה לא משנה לאן אתם נוסעים וזה גם לא משנה מה מטרת הנסיעה שלכם. בין אם אתם נוסעים לרגל פגישה עסקית מאוד חשובה ובין אם אתם נוסעים לירח דבר, חשוב שתבינו: לא יוצאים מהארץ בלי ביטוח נסיעות לחו"ל. העניין הוא שאומנם כמעט תמיד כולנו נחזור בשלום ולא יקרה לנו שום דבר רע בדרך, אך מספיקה תאונה אחת קטנה כדי שהחיים שלנו ישתנו. אתם עלולים לחצות את הכביש ולהיפגע, לסבול דווקא בחו"ל מהתקף לב או להיות חשופים לעוד הרבה אסונות אחרים. אומנם זה נכון שלא נעים לחשוב על האסונות האלה כשאתם נוסעים לחופשה רומנטית בפריז, אך הרבה פחות נעים להזדקק לעזרה בלי שיש לכם כתובת שאליה אפשר לפנות. חשוב להבין שיש מדינות שבהן הסיוע הרפואי עולה כל כך הרבה כסף, עדי כי אפילו תאונה קטנה עלולה להכניס אתכם לחובות גדולים ביותר. לכן, אם על ידי ביטוח נסיעות אתם יכולים לדאוג לעצמכם בצורה הטובה ביותר, למה לחשוב פעמיים?

 

מה כולל הביטוח?

כמובן שכאשר עושים ביטוח נסיעות לחו"ל צריך להבין היטב מה כוללת הפוליסה, באיזה מקרים הביטוח מכסה וכמה אתם עומדים לשלם. אומנם זה נכון שיש היום הרבה מאוד חברות ביטוח שמציעות פוליסות שונות, אך בפועל, לא כל הפוליסות כוללות בדיוק את אותו הדבר. לכן, למרות שאולי זה עלול להיות לא מאוד מרתק לקרוא פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל, בפועל כן כדאי להשקיע בכך. קראו היטב את ההסכם שעליו אתם חותמים כי רק כך תוכלו להיות בטוחים שאתם יודעים מה מגיע לכם ברגע האמת. כמו כן, שווה לבדוק האם הביטוח שאתם עושים כולל גם את ביטוח המטען, כי אם אפשר להכניס גם סעיף כזה לפוליסה, למה לא?

 

מה משפיע על המחיר?

באופן טבעי, אם תפנו אל שלוש חברות ביטוח שונות שמציעות לכם לעשות אצלן ביטוחי נסיעה לחו"ל, תקבלו שלוש הצעות מחיר שונות. עם זאת, חשוב להבין שיש עוד נתונים שישפיעו על המחיר שתשלמו ולא רק השאלה לאיזו חברת ביטוח אתם מתקשרים. לדוגמא: האם אתם נוסעים לטיול רגוע בעיר אירופאית או שאולי אתם נוסעים לחופשה שכוללת ספורט אתגרי? כשמעורב בעניין גם ספורט אתגרי אנחנו רואים שמחירי הביטוח גבוהים יותר, פשוט כי גם הסיכון יותר גדול. חשוב להיות מודעים לכל העניין הזה, להשוות מחירים ולבחור את חברת הביטוח שתציע לכם פוליסה מקיפה במחיר נוח.

אבא אמא וילד