אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

המשמעות של קנאביס רפואי עבור כאבים כרוניים

לא פעם אנחנו שומעים על אנשים שסובלים ממחלות כרוניות שבחרו לצרוך קנאביס רפואי.

בחלק מהמקרים מדובר במי שבוחרים לצרוך אותו לצד תרופות נוספות, ובמקרים מסוימים יש מי שצורכים אותו בפני עצמו.

יצאנו לבדוק עם אנשים אלו, שסובלים מכאבים כרוניים מהי המשעות של קנאביס ומדוע הם צורכים אותו על בסיס קבוע וחזרנו עם ממצאים שכדאי שתקראו.

 

אופן השגת הנתונים

רגע לפני שנציין בפניכם את המשמעות של קנאביס רפואי עבור כאבים כרוניים, חשוב לנו לציין בפניכם כיצד אספנו עבורכם את הנתונים. מכיוון שדובר במדריך מקצועי, התבקשנו לאסוף את הממצאים באופן מהימן. לכן, בחרנו לגשת למרפאת כאב שבבית חולים שנמצא במרכז הארץ. תלינו שם שלט וביקשנו ממטופלי המרפאה ליצור עמנו קשר כדי שנוכל לשמוע מקרוב אודות המשמעות של הקנאביס הרפואי עבורם, אלו שסובלים מכאבים כרוניים במשך תקופה. זו ההזדמנות להודות לכל המשתתפים שבזכותם המדריך הזה קיים.

 

 

מה המשמעות של קנאביס רפואי עבור כאבים כרוניים?

פנו אלינו 10 אנשים שסובלים מכאבים כרוניים באזורים הבאים:

  • גב
  • ברכיים
  • בטן
  • ראש

המשותף לכולם זה לא רק הכאב הכרוני שמעיק עליהם, אלא גם העובדה שהם צורכים קנאביס רפואי כדי להקל על הכאב. לדבריהם, המשמעות של קנאביס רפואי עבורם היא הצלה של ממש. שום דבר לא סייע כמו הקנאביס. רבים ציינו כי הם בחרו לצרוך דווקא שמן סי בי די  מכיוון שהוא ידוע כמסייע לכאב כרוני באופן מהיר ביותר.

 

מדוע מטופלים בוחרים להשתמש דווקא בקנאביס רפואי?

כפי שאתם יכולים לראות, המשמעות של קנאביס רפואי עבור אלו הסובלים מכאבים כרוניים היא משמעותית ביותר. לדבריהם, הם בוחרים להשתמש דווקא בקנאביס ולא בתרופות למשל, בגלל שאין לו תופעות לוואי (בניגוד לתרופות שעשויות להוביל לכאבי ראש, הקאות, בחילות וכו') וגם בגלל שקל מאוד לצרוך אותו. אלו שמשתמשים למשל בשמן סי בי די יכולים פשוט לטפטף אותו על סלט, לחם או מאכלים אחרים שהם צפויים לצרוך.

 

בחירה בקנאביס רפואי – הצלת חיים של ממש

אחד המשתתפים בסקר הקטן שערכנו ציין בפנינו שהוא סובל מכאבי גב כרוניים שלא מאפשרים לו לזוז כלל ממקומו. ברגע שהוא צורך קנאביס רפואי, הוא יכול להזיז את הגוף, לעבוד ולהתקיים כאילו הכאב לא היה כלל. לכן, אפשר לומר שהמשמעות של קנאביס רפואי עבור לא מעט מהמטופלים היא הצלת חיים של ממש. שכן, בלעדיו, הם לא יכולים לעבוד, לנשום או לזוז. בעצם, לבצע פעולות בסיסיות.

 

לסיום

לאחר שסקרנו את הנושא לעומק, אנחנו יודעים בוודאות כי המשמעות של הקנאביס הרפואי בכל צורותיו וגווניו עבור אנשים שסובלים מכאבים כרוניים יכולה לשנות חיים ולהפוך אותם מאנשים שחיים בסבל לאנשים נורמטיביים, כמוני כמוך. בהזדמנות זו, אנחנו רוצים לאחל לכל אלו הסובלים ממכאובים שהכאב יעבור בקרוב.

פרחים