אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

האם יש טריק להורדת כתמים מהשטיח?

כולנו יודעים כמה מתסכל זה יכול להיות לשפוך בטעות משהו על השטיח שלנו, בין אם זה יין אדום, קפה או כל כתם עקשן אחר. אך אל חשש! בעזרת כמה מרכיבים פשוטים, שמאוד סביר שגם ככה  יש לכם בבית, תוכלו להתמודד עם הכתמים.

בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא על כמה טריקים מדהימים להורדת כתמים מהשטיח שלך, שיעזרו לכם לגרום לשטיח שלכם להיראות טוב כמו חדש בתוך זמן קצר. בטקסט זה נשתף מספר טריקים פנטסטיים להורדת כתמים מהשטיח. אתם לא רוצים לפספס את זה, אז בואו נתחיל!

 

4 טריקים להורדת כתמים מהשטיח

כל אחד מהטריקים הבאים מתאים כמעט לכל סוג של כתם. יחד עם זאת, לפעמים הפתרון הביתי פשוט לא מספיק. במקרה כזה, כדאי לפנות לחברה המתמחה בביצוע ניקוי מקצועי לשטיחים עם כתמים, כמו חברת מבריק למשל. אז נסו את אחד מהטריקים הבאים, ואם זה לא עובד – צרו איתם קשר.

האם יש טריק להורדת כתמים מהשטיח?

  • סודה לשתיה וחומץ

הטריק הראשון הוא אחד הטריקים "הכי ישנים בספר". מערבבים סודה לשתייה וחומץ לתמיסה, ולאחר מכן מורחים אותה על הכתם. הניחו לכתם לשרות בתוך התמיסה בין 5 ל-10 דקות. לאחר מכן, שפשפו בעדינות את הכתם עם מברשת ושטפו במים. כמובן שכשאנחנו מדברים על חומץ, הכוונה היא לחומץ 5% הפשוט ביותר, ולא לחומץ תפוחים או מוצר אחר.

 

  • סודה

את הטריק הזה לא הרבה אנשים מכירים, אבל הוא יעיל באופן מפתיע. כל שעליכם לעשות הוא לשפוך סודה (המשקה המוגז השקוף והמוכר) על הכתם. לאחר מכן יהיה עליכם לספוג את הסוגה (ואת הכתם) עם מטלית נקייה. חזור על התהליך עד להיעלמות הכתם. כמובן שכשמשתמשים בטריק הזה, יהיה עליכם לעשות שימוש אך ורק בסודה פשוטה, ולא בסודה בטעמים.

 

  • מי חמצן

מי חמצן מוכרים יותר לקוראות שבקהל. אך האם ידעתם שניתן להשתמש במי חמצן כדי להעלים כתם משטיח? במסגרת הטריק הזה, יהיה עליכם לערבב מי חמצן עם מים ביחס של 1:1. לאחר מכן תמרחו את התמיסה על הכתם. הניחו לתמיסה לפרק את הכתם במשך 5 עד 10 דקות, ולאחר מכן ספגו את הכל עם מטלית נקייה.

 

  • מלח

את הטריק הזה תוכלו לבצע רק בזמן שהכתם עוד רטוב. בשלב הראשון תפזרו שכבה נדיבה של מלח שולחן (לא מלח גס) על הכתם. כשתעשו את זה, המלח יתחיל לספוג את הנוזל מהשטיח. לאחר מספר דקות, תצטרכו לשאוב את המלח בשואב אבק. כאמור, מדובר בפתרון שמיועד אך ורק למי שפועל מהר, ולא בפתרון לכתמים ישנים.

 

סיכום

לסיכום, יש לא מעט טריקים להורדת כתמים משטיחים. יחד עם זאת, הטריקים לא תמיד עובדים, ולעיתים אין מנוס מהזמנת ניקוי שטיחים מקצועי. אולם, שימוש בטריקים הללו לפני הניקוי המקצועי – יעזרו להעלמה מוחלטת של הכתמים.

האם יש טריק להורדת כתמים מהשטיח?