אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

פתרונות להעברת ריהוט לבניין דירות? כך פועלים

בשעה טובה ולאחר חיפושים מייגעים אחרי דירת החלומות שלכם, סוף סוף מצאתם את הבית החדש שלכם. אז אחרי שכבר בחרתם רהיטים ואפילו קיבלתם מפתח, כעת יש לשים את ההתרגשות בהמתנה ולפנות מקום ללוגיסטיקה. מעבר דירה הוא יום עמוס בהתרגשויות ולחץ, והכל צריך לדפוק כמו שעון. אך זה לא אומר שפועלים צריכים לדפוק את הגב. מזל שמנופי הרמה יכולים לחסוך הרבה זמן וכאב ראש לכולם. 

 

נתוני הבניין מייקרים את ההובלה

אתם כבר בוודאי מודעים לעובדה שנתוני הבניין אליו אתם עתידים לעבור, משפיעים באופן ישיר על מחיר ההובלה. מאפיינים שעשויים לייקר את ההובלה הם למשל גובה הקומה, הימצאותה של מעלית או היעדרה, ואם יש מעלית- האם היא גדולה דיה להעלות ריהוט כבד.

את כל אלו מבקשים המובילים לדעת מראש, על מנת להעריך במדויק ככל הניתן את עלות ההובלה. אך אם תבחרו להשקיע את המינימום ההכרחי והבניין מאפשר עבודה עם מנוף סל, מדובר בעסקה משתלמת לכל הצדדים.

 

הכירו את המושיע

מנוף סל הוא כלי כבד המשתייך למשפחת מנופי ההרמה, המכיל בקצה שלו מתקן נשיאה לבני אדם יחד עם המטען אותו אתם מבקשים לשנע לדירה גבוהה. לכל מנוף יש את טווח הגובה המקסימלי אליו הוא יכול להגיע, כמו גם משקל העמסה מקסימלי אותו אסור לעבור בשום אופן, והוא מוגדר כאידיאלי לשימוש לצרכי מעברי דירה ושינוע ריהוט לבנייני דירות. כיום יש חברות הובלה רבות העובדות עם מנופי סל המחזיקים בכושר יציבות גבוה, ניווט ותמרון בשטח והגעה פשוטה למקומות גבוהים.

 

מה היתרונות?

היתרון הבולט והמשמעותי של שימוש במנופי הרמה ובפרט מנוף סל לצורך העברת דירה, הוא בראש ובראשונה החיסכון האדיר בזמן. היכולת של מנוף ההרמה לשאת משקל רב בהרמה אחת אל היעד, חוסך זמן רב של הובלה מסורבלת על ידי המובילים במעלה חדר המדרגות.

היתרון השני הוא כמובן הדאגה לשלום הרהיטים- במהלך הובלות רבות יש פגיעה בציוד שנכנס אל הדירה החדשה, מה שעשוי לתסכל ולהביא לנזקים כלכליים שלכם. יתרון נוסף הוא כמובן שמירה על המובילים עצמם, שנמנעים מסחיבת הציוד הכבד וגם חוסכים לכם את גביית התשלום הנוסף על גובה הדירה.

 

תנאי סף לשימוש במנוף

מנופי ההרמה, שמבחינת עלות ההובלה מסתכמים בתוספת של עד 500 שקלים לכל היותר, מצריכים מספר בדיקות חשובות. ראשית, יש לוודא שמפעיל המנוף הוא אדם בעל רישיון על כלי ההרמה הספציפי שאחראי על ההובלה. כמו כן, יש לוודא כי לדירה אליה ייכנס הריהוט יש חלון גדול או מרפסת דרכו יהיה אפשר להכניס את הציוד.

מעבר לכך, יש לבדוק אם למנוף יש קרקע יציבה לעמוד עליה באין מפריע, למשל באזור החניה המשותפת, ובלבד שאינו חוסם את החניה ומאפשר לדיירי הבניין להמשיך בשגרת יומם. מנוף הרמה להעברת דירה הוא פתרון חכם, יעיל שחוסך לכם הרבה זמן, כסף וכאב ראש.

העברת רהיטים