אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

הקריפטו לא מת: האם השקעה במטבעות דיגיטליים עדיין כדאית?

אמצעי המדיה השונים מעבירים מסרים חיוביים על השקעות במטבעות דיגיטליים. רק לפני כמה ימים צפינו בכתבה שהציגה יזמים ושחקנים גדולים שהשקיעו בקטן והרוויחו בגדול. הדבר גרם לנו לתהות האם מדובר באמת או שמא זהו ניסיון לגרום לנו להשקיע וליפול אל תוך תרמיות והונאות? יצאנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק וחזרנו עם כל הפרטים שאתם צריכים לדעת.

תכירו את המטבעות הדיגיטליים

תכירו את המטבעות הדיגיטליים

אם רק שמעתם עד כה על המטבעות הדיגיטליים, כדאי שתדעו שהם מכונים גם "קריפטו". אלו מטבעות שניתן להשתמש בהם לקנייה ומכירה ללא שום מעורבות של הבנק. הסחר במטבעות מסוג זה בא לידי ביטוי ב – 2 דרכים עיקריות:

  1. דרך ישירה
  2. דרך עקיפה

הדרך הישירה היא באמצעות רכישה של מטבעות. בזמן שהדרך העקיפה היא באמצעות השקעה במכשירים פיננסיים שונים שעוקבים אחר המטבעות הללו. מדובר לא פעם בחוזים עתידיים או תעודות סל.

 

האם השקעה במטבעות דיגיטליים משתלמת?

אם אתם רוצים לבדוק לגבי השקעה במטבעות דיגיטליים, כדאי שתדעו שהדעות חלוקות בנושא. יש מי שטוענים שזו הפלטפורמה הכי טובה להשקעה, בעוד אחרים טוענים אחרת. אם תשאלו אותנו, אנחנו נאמר לכם כי עליכם לבדוק תחילה אם מדובר בהשקעה שמתאימה עבורכם.

 

הקריטריון ה – 1 שאתם צריכים לעמוד בו

כדי שההשקעה שלכם במטבעות דיגיטליים תהיה משתלמת, אתם צריכים לדעת תחילה כי צריך להיות לכם כסף פנוי. אם אין לכם כסף נזיל בהישג יד, זו כנראה לא ההשקעה המתאימה. שכן, ההשקעות במטבעות דיגיטליים הן לטווח רחוק. תחקרו את הקריטריון הזה באופן מעמיק עם עצמכם ותבחנו אם יש לכם כסף רב בזמינות.

 

הקריטריון ה – 2 שאתם צריכים לעמוד בו

הקריטריון ה – 2 הוא היכרות עם התחום. תחקרו באופן מעמיק את המטבעות הדיגיטליים ותכירו את העולם הזה כמה שיותר לעומק. אנחנו יכולים לומר לכם על קצה המזלג שיש היום מעל ל – 19 אלף מטבעות דיגיטליים פעילים. חלק מהמטבעות הללו לא סחירים דיים להשקעה, אבל אנחנו מציגים אותם בפניכם כדי שתוכלו להבין שמדובר בתחום רחב מאוד. אתם כנראה לא תוכלו לחקור את כולו, אבל כן תוכלו להבין פחות או יותר במה מדובר.

 

מה המסקנה?

המדריך צפוי להסתיים בעוד כמה שורות וזו ההזדמנות שלנו לומר לכם את המסקנה שלנו מהתהייה שלשמה התכנסנו כאן היום. אנו מאמינים כי השקעה בתחום המטבעות הדיגיטליים יכולה להיות משתלמת עבור מי שמכירים את התחום באופן מעמיק. מי שיודעים איך העולם הזה פועל יוכלו לבנות לעצמם מערך של נורות אדומות ולבחור את ההשקעה המתאימה להם ביותר.

 

לסיכום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את כל הפרטים על הקריפטו שעדיין לא מת. הוא חי וקיים, רק צריך לדעת איך להתנהל אתו כדי לצאת בסופו של דבר עם רווח.

האם השקעה במטבעות דיגיטליים משתלמת