אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

הרפיה והתאוששות: כיצד השימוש בג'קוזי משתלב בתוכניות ביטוח בריאות

ידוע כי לג'קוזי יש לא מעט יתרונות בריאותיים, לכן שימוש קבוע יכול לשפר את הבריאות הפיזית והמנטלית שלכם. טבילה יומיומית בג'קוזי יכולה לסייע להפחתת לחץ הדם ולשפר את התחושה הכללית, מאחר והמים החמימים תורמים רבות לכל מי שסובל מכאבי שרירים, כאבי פרקים ואי נוחות גופנית.

 

היתרונות הבריאותיים של הג'קוזי

בריכת זרמים יכולה לתרום המון לבריאות השרירים והמפרקים שלכם, מאחר והיא מספקת עיסוי איכותי לכל חלקי הגוף. מי שישקיע בג'קוזי ברמה גבוהה, יוכל ליהנות משלל היתרונות הבריאותיים שלו. הטבילה במים החמימים משפרת את זרימת הדם, דבר שיכול לסייע להפחתת כאבים ובצקות ואף לשפר את טווח התנועה של השרירים.

מעבר לכך, המים החמימים ומערכת העיסוי של הג'קוזי מסייעים להפחית את רמות הלחץ והסטרס, דבר שמוביל להרפיה כללית של כל חלקי הגוף. אנשים שמנהלים אורח חיים אקטיבי ולחוץ יכולים להרוויח המון מטבילה יומיומית בג'קוזי, מאחר והוא יסייע להם להשאיר את יום העבודה מאחור, לשחרר לחצים ומתחים מיותרים ואף לשפר את איכות השינה.

היתרונות הבריאותיים של הג'קוזי

ביטוח בריאות פרטי והשימוש בג'קוזי

רוב האנשים אינם מקשרים בין ביטוח הבריאות הפרטי שלהם לבין השימוש בג'קוזי, אך למעשה מדובר על דרך יעילה להוריד את מחיר הפרמיה. ידוע כי חברות הביטוח קובעות את מחיר הפרמיה, בהתאם למצב הבריאותי שלכם. מי שסובל למשל מיתר לחץ דם, מחלות פרקים וכדומה, עלול לשלם מחיר גבוה יותר, מאשר אדם בריא באותו הגיל.

אך באמצעות רכישת ג'קוזי לגינה, תוכלו לשפר את המצב הבריאותי שלכם ולהפחית את תשלומי הפרמיה. מדובר כאן על השקעה הן בבריאות שלכם והן בחיסכון עתידי במחירי ביטוח הבריאות שלכם.

 

מדוע כדאי לכם להשקיע ברכישת ג'קוזי?

ג'קוזי איכותי יכול לסייע לבריאות הפיזית והמנטלית שלכם. מדובר על תחליף נוח וזמין למסאג' מפנק ויומיומי, שאינו מצריך לנסוע למרכז ספא. השימוש בג'קוזי תורם להפחתת כאבים, דבר שיכול להיות חיוני לכל מי שסובל מכאב כרוני או אקוטי. פיזיותרפיסטים רבים ממליצים בחום על שימוש תכוף בג'קוזי, במטרה להפיג את תחושת הכאב ולהרפות את שרירי הגוף.

המים החמימים והמסאג' שהג'קוזי מספק יכולים להגביר את הפרשת האנדרופינים, המסייעים בהפחתת הכאב ובשיפור מצב הרוח. כמו כן, הג'קוזי משפר את זרימת הדם, שאחראי על פינוי הרעלים מהגוף. כלומר, השהייה בג'קוזי מובילה לניקוי כל הרעלים שנאספים עם הזמן בגוף שלכם ולהגעה מהירה יותר של חמצן וחומרים חיוניים לאברי הגוף השונים.

מדוע כדאי לכם להשקיע ברכישת ג'קוזי

הרפיה והתאוששות באמצעות השימוש בג'קוזי – סיכום

מחקרים רבים שנעשו בנושא הראו פעם אחר פעם כי שימוש יומיומי בג'קוזי משפר את ההרגשה הכללית ואף מוביל לירידה בכמות הסוכר בדם. השימוש היומיומי בג'קוזי משפר גם את חילוף החומרים, דבר שבא לידי ביטוי בהשלת הקילוגרמים המיותרים, ללא שום מאמץ. לכן ההשקעה ברכישת ג'קוזי איכותי יכולה לתרום המון לבריאות הכללית שלכם.

הרפיה והתאוששות כיצד השימוש בג'קוזי משתלב בתוכניות ביטוח בריאות