אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

הר הביטוח – עידן חדש של ביטוחי בריאות וביטוחי חיים

ביטוחי בריאות וביטוחי חיים הן בין המוצרים או השירותים הבודדים בשוק שאנו קונים תוך תקווה שלא נצטרך להשתמש בהם לעולם. על אף שקיימת תמימות דעים שרכישה של פרמיות ביטוחי בריאות וחיים היא חיונית, מבוטחים רבים חשים בלבול ולעיתים עושים בחירות שגויות שעלולות לעלות להם אלפי שקלים בשנה. מצב זה עומד להשתנות בקרוב שכן שירות הר ביטוח יאפשר לאותם מבוטחים לעשות סדר בפרמיות שלהם בקלות וביעילות.

 

מדוע אנשים רבים משלמים כל כך הרבה על ביטוח?

ניתן למנות שלושה סיבות עיקריות שמובילות אנשים לעשות בחירות שגויות בעת רכישת ביטוחי חיים וביטוחי בריאות:

כפל ביטוחי

על פי דיווחים רשמיים של רשות שוק ההון בישראל יש מעל 6.5 מיליון מקרים בהם יש ביטוח כפול ומעל 50% מהמבוטחים הישראלים משלמים כפול על אותו כיסוי בשתי פרמיות שונות.

 

רכישת פוליסות שלא מתאימות למצב הבריאותי של המבוטח

כאשר המניע לרכישת ביטוח בריאות או חיים הוא פחד או כאשר אנשים לא מודעים למצבם הבריאותי ולסבירות הנמוכה שהם יעזרו בסעיפים מסוימים בפוליסה שלהם יש סיכוי שההחלטות שאותם אנשים יקבלו יהיו לא רציונליות ואף מיותרות.

 

עלויות

ברבים ממסלולי הביטוח יש הקפצה במחיר שהמבוטח משלם בתום השנה הראשונה. כיוון שאנשים רבים אינם בודקים את הסכומים שנגבים מהם לעיתים קרובות מבוטחים רבים אינם מודעים לסכומים הגבוהים שהם משלמים לחברות הביטוח.

 

מה ניתן לעשות על מנת לוודא כי אני משלם רק על שירותי הביטוח הנדרשים לי

בעקבות ההיקף הנרחב של מבוטחים שמשלמים כפול על אותם ביטוחי חיים ובריאות משרד האוצר הקים פרויקט אשר נקרא הר ביטוח. בפרויקט זה כל המידע על ביטוחי הבריאות והחיים של אזרחי מדינת ישראל מרוכז באתר אינטרנט וכל אחד יכול להתחבר לאתר על מנת לבדוק את הסטטוס של הביטוחים: כמה הוא משלם, האם יש סעיפים מיותרים שאינם תואמים את מצבכם הבריאותי והאם יש מצב של כפל ביטוחי.

 

מדוע לפנות לעזרה מקצועית ולא להסתפק בשירות הרגיל של הר ביטוח?

על פי כתבה שהתפרסמה בישראל היום סוכני ביטוח רבים נוהגים להחתים את הלקוחות שלהם על מסמך אשר מונע את החשיפה של הביטוח. המשמעות של כך היא שלא יהיה ניתן לקבל מידע על אותם ביטוחים באתר של הר ביטוח וכך אפשר לפספס מידע חיוני וחשוב. למרבה המזל קיימים שירותים חינמיים כמו שרות של מקצועני הר הביטוח אשר יכולים לאתר את כלל המידע הביטוחי של כל אחד לרבות אותם פוליסות חסויות.

אומנם רכישת פוליסת ביטוח נראית עסק סבוך שרבים מאיתנו מעדיפים לא לחשוב עליו ולא להתעסק בו, חשוב מאוד שלא תזניחו את הנושא שכן הזנחה שכזאת עשויה לעלות לכם אלפי שקלים בשנה. למרבה המזל, בעזרת שירותים כמו מקצועני הר ביטוח תוכלו לקבל יעוץ מקצועי ומהימן, להסדיר את הנושא במהירות ולחזור לעניינכם בראש שקט.

הר הביטוח