אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

3 השיטות הכי זולות להשתלת שיער

השתלת שיער היא אחד מסוגי הטיפול הנפוצים ביותר בארץ בפרט ובעולם בכלל.

הביקוש הגדול אליה הוביל לכך שהיא עוברת התפתחויות פנומנליות משנה לשנה, והיא מייצרת עוד ועוד שיטות שיוכלו להביא עשרות אלפי אנשים אל עבר המראה החיצוני שאליו הם כל כך שואפים להגיע – עם שיער מלא וגולש.

היום יצאנו לבדוק מהן 3 השיטות הכי זולות להשתלת שיער, על מנת להתחיל לתת לכם מושג לגבי תקציב, הוצאות ועלויות.

חזרנו עם כמה תשובות שיוכלו לעשות לכם סדר, אז קדימה – בואו נכיר אותן קצת יותר מקרוב.

 

השתלת שיער ומחירים – במה זה תלוי?

חשוב לפתוח ולהגיד שהמחיר של השתלת שיער אינו תלוי רק בשיטה, אלא גם בגורמים נוספים אחרים. בין היתר, אחד מהגורמים שהכי יכולים להשפיע על המחיר של השתלת שיער הוא המקום שבו תעשו אותה.

הרבה אנשים בוחרים לעשות השתלת שיער בטורקיה, דבר שמוזיל משמעותית את המחיר, משום שמדובר כאן על חבילות שכוללות טיסות, לינה בבתי המלון, העברות, ארוחות ואת הטיפול עצמו בטווח מחירים שנע בין 8,000 ש"ח ל-12,000 ש"ח בלבד. לעומת זאת, השתלת שיער בישראל יכולה להגיע גם למחיר של 22,000 ש"ח – הבדלים משמעותיים לכל הדעות.

 

השיטות הכי זולות להשתלת שיער – השיטה הראשונה: FUT

השיטה הראשונה שנדבר עליה היא שיטת FUT להשתלת שיער, שנחשבת גם בתור השיטה הראשונה ופורצת הדרך בעולם השתלות השיער. שיטה זו יצרה לעצמה קהל תומכים נרחב לאורך השנים, והיא מוכיחה את עצמה מאז ועד היום כיעילה, אפקטיבית, מהירה ובעלת מחיר נוח ביותר.

כמובן שעם השנים התפתחו עוד שיטות שמביאות איתן רמות איכות שלא נופלות משיטת FUT ובמחירים מצוינים, ולכן היא כבר לא היחידה והבלעדית שניתן לבחור בה לצורך השתלת שיער.

 

שיטת DHI – השיטה השניה שכדאי להכיר ומביאה איתה מחיר נוח

שיטת DHI היא שיטת השתלת שיער חדשנית יחסית, שבה בוחרים לא מעט אנשים בשנים האחרונות. אמנם מדובר על שיטה קצת יותר איטית, שבמסגרתה צריכים המטופלים לעבור סדרת טיפולים במקום טיפול אחד בודד, אבל מי שמעוניין לחסוך בכסף ולא בוער לו לסיים מהר עם הטיפול – בהחלט יהנה מהאיכות שלה במקביל למחיר נוח ואטרקטיבי במיוחד.

 

שיטת FUE – קצת יותר יקרה, אבל עדיין שומרת על מחיר הוגן

שיטת FUE, אחותה הגדולה של שיטת DHI, היא שיטה שאנשים רבים בוחרים בה. זוהי שיטה שאמנם מביאה איתה מחיר קצת יותר גבוה ממחיריה הזולים של שיטת DHI, אולם היא עדיין שומרת על מסגרת תקציבית הוגנת, ומתבצעת בפועל בצורה מהירה יותר משיטת DHI.

 

לאושר שלכם אין מחיר – בחרו בהשתלת שיער שתוביל אתכם לתוצאות

זה הזמן להכין את התקציב שלכם מראש, ולהתחיל לצעוד אל עבר השתלת שיער שתראה את התוצאות שלה על הראש שלכם ותתן לכם להרגיש שוב את הביטחון העצמי והשלמות עם המראה החיצוני שלכם. בהצלחה!

גבר