אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

השקעות נדל"ן בפורטוגל – 4 יתרונות כלכליים

השקעות בנדל״ן זהו תחום שצבר תאוצה גדולה בשנים האחרונות, רבים כבר מבינים את הפוטנציאל ונכנסים אליו בהבנה שיש כאן המון אפשרויות להצלחה. אחד מהדברים החשובים בתחום הנדל״ן זה כמובן זיהוי נכסים ואזורים שיהיה שווה במיוחד להשקיע בהם. פורטוגל הפכה להיות מקום נחשק מאוד, בייחוד עבור ישראלים, עם המון מרחב להשקעה בעלת תשואות כלכליות גבוהות ושוות שאסור לכם לפספס.

 

מעודדים השקעה

במשך כמה שנים, פורטוגל מקדמת ומעודדת אנשים רבים לבוא ולהשקיע בה בהיבטים רבים, בעיקר בתחום הנדל״ן. גם עבור ישראלים, וגם רבים מכל העולם, מגיעים במיוחד בשביל השקעות נדל״ן בפורטוגל, מכיוון שמדובר במדינה עם יתרונות בתחומים שונים, יתרונות אלו הופכים אותה ליעד נחשק מבחינת השקעות נדל״ן.

 

קבלת אזרחות

כבר תקופה ארוכה שניתן לראות פרסומות צצות לנו בכל מקום בנוגע לקבלת אזרחות לפורטוגל אשר פותחת לנו את האופציה לדרכון נוסף. גם בלי הזכאות לאזרחות פורטוגלית, ההשקעות האלו מהוות מעצמת השקעה שווה, אך אם אתם זכאים, הדבר יכול להקל עליכם רבות בתהליכים בירוקרטיים שונים בנוגע להשקעות שלכם באזור.

 

שווה לכם להשקיע

היתרונות הרבים שניתן למצוא בפורטוגל, הופכים אתה למקום מעולה להשקעות נדל״ן, קודם כל מדובר במדינה עם אקלים טוב במשך כל עונות השנה, בנוסף יש בפורטוגל המון אתרי תיירות ובילויים איכותיים, יחד עם איכות חיים גבוהה לכלל האוכלוסייה. עוד תמצאו שם היצע חינוכי מוצלח למדי, תרבות עשירה והמון תשתיות טובות. כל אלו הופכים את פורטוגל ליעד מצוין עבור השקעות שונות, ובעיקר בתחום הנדל״ן.

 

מחירים טובים

ידוע היטב שרכישת נכסים בישראל, זהו לא עניין פשוט בכלל, העלויות הגבוהות של הנכסים והמיסים הנלווים, משפיעים על הסיכון ועל התשואה. אך לא כך המצב בפורטוגל, מדובר שם במחירי נדל״ן זולים משמעותית לעומת מה שאנו מכירים מישראל. שימו לב שבכל זאת יש עלייה עם השנים בנכסים בפורטוגל, בעקבות הביקוש, אך בזכות מגמת העלייה, השקעה עכשיו תאפשר לתשואה רבה בעתיד, מה שהופך את זה ליתרון גדול.

 

ייעוץ וליווי

מכיוון שמדובר בתחום מצליח ומשגשג, בעיקר עבור ישראלים, הוקמו חברות על ידי ישראלים עבור השקעות נדל״ן בפורטוגל. בעזרת חברות אלו תוכלו לקבל ייעוץ וליווי לכל אורך הדרך, תקבלו את שירום של מומחים ומובילים בתחום, עם תמיכה משפטית, תהליכי מימון וכדומה.

 

מי ירצו להשקיע

בדרך כלל, השקעות נדל״ן בפורטוגל, יוכלו להתאים עבור כמה אנשים בכמה מצבים שונים, קודם כל זה יכול להתאים עבור אלו שרוצים לפזר את ההשקעות שלהם בכל מיני אזורים, כך יוכלו להפחית בעצם את הסיכון שקיים בהשקעות שכולן במקום אחד בלבד. בנוסף לכך, זה יוכל להתאים לאנשים אשר רוצים למצוא מקום איכותי ויציב להשקיע בו מבחינת נדל״ן, וכמובן לאוהבי ההזדמנויות, זאת הזדמנות גדולה עם יתרונות העולים על כל ציפייה.

 

לסיכום

כשיש כל כך הרבה יתרונות, אין הרבה סיבות לוותר, אם גם אתם חלק מעולם השקעות בנדל״ן או מחפשים להיכנס לתחום, פורטוגל זה יעד מעולה עבורכם. מדובר בהזדמנות שתוכל להביא לכם תשואות רבות, ובעולם ההשקעות, צריך לדעת לקפוץ על הזדמנות טובה שמגיעה אליכם, אל תפספסו.

פּוֹרטוּגָל