אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

חובותיו של עורך דין בהשגת אזרחות פולנית: כיצד הם יכולים לעזור לך

עורכי דין שונים מתמחים בתחומים שונים. חלק מעורכי הדין מתמחים גם בהשגת אזרחויות זרות שונות. אזרחות פולנית היא אחת מהאזרחויות הזרות המבוקשות ביותר על ידי הישראלים – גם כי תנאי הזכאות לקבלת אזרחות כזו מתאימים לישראלים רבים, וגם כי אזרחות זו כוללת תנאים אטרקטיביים. אלו החובות של עורך דין בהשגת אזרחות פולנית.

 

עורך דין וקבלת אזרחות זרה

כשאנו שומעים על עורכי דין, אנחנו לרוב מדמיינים אנשי מקצוע שמגיעים אל בתי המשפט ומציגים טיעונים שונים באמצעות יכולות רטוריות ובקיאות משפטית אל מול השופט. למרות זאת, ישנם עורכי דין שמתעסקים בעניינים אחרים, כמו עו"ד דרכון פולני עמיחי זילברברג, העוסק בקבלת אזרחות זרה. ישראלים רבים זכאים לקבלת אזרחות זרה, מכיוון שההורים והסבים שלהם היו אזרחים של מדינות זרות. עורך דין הוא איש המקצוע שמסייע במקרים הללו.

עורך דין לדרכונים פולני

חובות כלפי הלקוח וכלפי הרשויות

לעורך דין שמסייע לישראלים לקבל אזרחות זרה ודרכון זר, יש חובות שונות כלפי הלקוח שלו, שמעוניין בקבלת האזרחות או הדרכון, וכלפי הרשויות של המדינה המקומית, מולן מתבצע הליך קבלת האזרחות או הדרכון. ישראלים שמעוניינים בקבלת אזרחות פולנית יפנו אל עורך דין על מנת שזה יסייע להם. עמידה שלו בחובות השונות תוביל להצלחה של ההליך.

 

הגשת בקשה בצורה חוקית

החובה העיקרית של עורך דין אזרחות פולנית היא להגיש את הבקשה בצורה חוקית. עורך הדין מתמודד מול רשויות של מדינה זרה, שלא תמיד ששות להעניק אזרחות לכל אחד. לכן, עליו להגיש בצורה חוקית את הבקשה לקבלת האזרחות הפולנית, גם לפי החוק המקומי וגם כדי לממש את האינטרס של הלקוח שלו.

 

הגשת המסמכים הדרושים

חובה נוספת של עורך הדין היא להגיש את המסמכים הדרושים. רשות הפנים הפולנית תעניק אזרחות רק למבקש אזרחות שהציג את המסמכים הרלוונטיים, שמוכיחים כי הוא אכן זכאי לקבלת אזרחות לפי החוק הפולני העדכני.

הגשת המסמכים הדרושים

הצגת ההליך ללקוח

כאשר מגיע לקוח אל עורך דין כדי שהאחרון יסייע לו להשיג אזרחות פולנית, על עורך הדין להיות שקוף עם הלקוח ולהציע לו את כל ההליך. הבנת ההליך תאפשר ללקוח להבין האם הוא מעוניין בהתקדמות בהליך או שמא לזנוח את השאיפה שלו.

 

בירור זכאות ללקוח

לא כל אחד יכול לקבל אזרחות פולנית. מי שחושב שהוא זכאי לאזרחות כזאת, פונה אל עורך דין, על מנת שעורך הדין יבצע בדיקה ובירור זכאות. עורך הדין עושה זאת באמצעות בקיאות בחוקי האזרחות הפולנית.

 

חשוב לדעת

אם אתם מתכננים להגיש בקשה לקבלת אזרחות פולנית, דעו כי הליך זה עשוי לקחת כמה חודשים ואף יותר מכך. אחת החובות של עורך הדין היא לציין זאת בפניכם, על מנת שתבינו שאת האזרחות לא תוכלו לקבל בטווח הזמן המיידי.

קבלת אזרחות פולנית