אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

חשמל זורם בכפות ידייך… מה עושים במקרה של התחשמלות

מקרה מצער שאירע לפני כמה ימים לבחורה צעירה ממרכז הארץ, גרם לנו להבין כי עלינו להעלות מדריך מקיף שיציג בפני כל דורש מה עושים במקרה של התחשמלות. הישארו אתנו, כדי שתוכלו להכיר בהתנהלות הנכונה לאחר ההתחשמלות ואיך תוכלו למנוע אותה.

 

הפעולה ה – 1 שתצטרכו לבצע במקרה שכזה: לנתק את זרם החשמל

אם מישהו התחשמל לידכם, אתם צריכים קודם כל לגשת אל מקור החשמל ולנתק אותו. במקרים מסוימים ניתן להוריד את המתג הכללי של החשמל, כך שהדבר מאפשר להפחית את הסכנה שאדם נוסף יתחשמל במקום. ראוי לציין כי אם תגלו שאין אפשרות לנתק את מקור הזרם, עליכם להשתמש במקל או חומר אחר שמבודד מחשמל, כדי לנסות ולהרחיק את זרימת החשמל החשופה.

לנתק את הזרם החשמלי

הפעולה ה – 2 שתצטרכו לבצע במקרה שכזה: להתקשר למגן דוד אדום

בשלב זה עליכם להתקשר אל מוקד רפואי ולציין בפני הנציג את שאירע במקום. חשוב מאוד שתבצעו את פעולה זו בהקדם האפשרי וברוגע, ככל הניתן. שכן, תצטרכו להעביר פרטים חשובים ומדויקים, כמו למשל:

  • שם ומספר הרחוב שבו אתם נמצאים
  • מספר הדירה שלכם
  • מצבו של האדם שהתחשמל

לאחר שתבצעו זאת, יגיע למקום גורם רפואי שיסייע לכם ויעביר את המטופל לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. אנו ממליצים להשאיר אדם אחראי במקום הפגיעה שיערוך חיפוש אחר חשמלאי שעובד בקרבת מקום, לדוגמא חשמלאי בבאר שבע והסביבה. שכן, כך ניתן יהיה לטפל בבעיה באופן מידי וללא המתנה.

 

כך תסתייעו ברשת כדי להגיע אל חשמלאי מוסמך

פנייה אל חשמלאי שיטפל בחשמל חשוף אינה עניין של מה בכך. עליכם לערוך בירור מעמיק ברחבי הרשת, כדי שתוכלו להיות בטוחים שמדובר בבעל מקצוע אמין, מוסמך ומקצועי. ההמלצה שלנו היא לפנות אל אתר שמרכז את כל החשמלאים הטובים ביותר. נציין בהזדמנות זו כי המדריך עולה לרשת באדיבות אתר החשמלאי שלך – כל החשמלאים בכל הארץ  שיאפשר לכם להגיע אל חשמלי שעונה על 3 הקריטריונים במהירות.

חשמלאי מוסמך

כך תוכלו להפחית את הסיכויים להתחשמלות

רבים מאתנו מכירים את הרגע הזה שבו הם שואלים את עצמם: מה עשיתי לא נכון? האם יכולתי למנוע את המצב? אנחנו כאן כדי לומר לכם שהתשובה היא כן, לפעמים. במקרים מסוימים ניתן למנוע את ההתחשמלות. מדובר במצבים שבהם התבצעה התקנה לקויה של מערכת החשמל או חלקים בה. ההמלצה שלנו היא לפנות תמיד אל חשמלאי מוכר ומומלץ (כפי שהוצע לכם לעיל). פניה מקדימה עשויה להציל חיים

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת מה עושים במקרה של התחשמלות. בשלב זה אתם יודעים איך עליכם לפעול וכיצד תוכלו להפחית את הסיכויים להתרחשות מסוג זה בביתכם או במשרד שלכם. נאחל לכם שתישמרו ושלא תדעו התחשמלות לעולם.

מה לעשות במקרה של התחשמלות