אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

טיפים להצלחה עם נשים

NLP היא זו גישה מועילה להבנת מנגנוני הלמידה והתקשורת של המוח האנושי.

על פי שיטת ה – NLP, התת מודע שלנו ולא החלק המודע במוחנו, הוא זה המחזיק במפתח

להפוך את משאלות ליבנו למציאות. בשורות הבאות נסביר מה זה NLP ואיך להשתמש בכוחה של השיטה כדי להצליח עם נשים.

נמצא כי שימוש בכלים מעולם ה – NLP יכול למעשה להגדיל את סיכויי ההצלחה שלך עם נשים. למרות שאף אחד לא באמת יכול למצוא את הדרך המדויקת להגדיר מהו NLP, אך דרך בה ניתן להסביר את היכולת לגרום לנשים להימשך אליך בטכניקת ה – נל"פ, היא שתוכל להשתמש בטון הדיבור שלך, בבחירת המילים שלך ובשפת הגוף שלך, על מנת להשיג את התוצאה שאתה מצפה לה. במילים אחרות, שימוש מושכל במיומנויות התקשורת מתחום הנל"פ יאפשר לך להצליח עם נשים באופן שמעולם לא שיערת שאפשרי לגביך.

כמובן, זהו רק חלק מצומצם ומדגמי מן הרשימה המלאה של הכישורים שטכניקת ה – NLP יכולה להעניק למי שלומד אותה לעומק.

 

מה נשים רוצות? כיצד סוגסטיה מסייעת לגברים להשיג השפעה היפנוטית על בנות המין היפה

"מה נשים רוצות" זו כמובן שאלת השאלות, שספרים רבים וטובים נכתבו במרוצת השנים בניסיון לענות עליה. על מנת לחשוף מידע מועיל על הפנטזיות והרצונות העמוקים ביותר של אישה, ניתן לעשות שימוש בסגנונות התקשורת השונים הנלמדים במסגרת קורסי NLP. דוגמא לשיטת פיתוי יעילה ועוצמתית מאין כמוה, היא השימוש בכוחה של טכניקת הסוגסטיה ככלי המסייע למשוך ולפתות את האישה אליה אתה נמשך.

 

מה זו סוגסטיה?

סוגסטיה (מלועזית: Suggestion) או בעברית צחה: "השאה", היא כלי פסיכולוגי המאפשר לאדם לחולל שינוי בעמדותיו, רגשותיו ואמונותיו של אדם אחר, בעזרת השפעה על תת המודע שלו.
תהליך הסוגסטיה ניתן לביצוע במצב היפנוטי, או לחילופין גם כאשר אדם נמצא בהכרה מלאה.

על ידי שימוש בטכניקה זו תוכל לשפר את הביטחון העצמי ואת ההערכה העצמית שלך. יתר על כן, אם אתה משתמש בטכניקת הסוגסטיה בצורה נכונה, תוכל גם לשפר את הביטחון העצמי וההערכה העצמית של האישה שאתה מעוניין לפתות.

 

מה זה ראפור?

על פי אתר סטרונגר בכתובת https://stronger.co.il ראפור מגיע מצרפתית והפירוש של המושג הינו כימיה. היכולת שלנו ליצור קשר, קרבה ואמון עם אדם חדש שטרם הכרנו. מדובר במיומנות שלחלקנו באה באופן טבעי, ואם זאת תמיד ניתן לשפר זאת. תחשבו על זה – למה עם חלק מהאנשים נבנה לנו אמון ועם חלק לא? יש כל מיני משתנים שמשפיעים:

  1. רושם ראשוני – הרושם שנוצר ב 10-90 שניות הראשונות בתקשורת שלנו.
  2. רמת משיכה.
  3. נושאי שיחה משותפים.
  4. שפת גוף
  5. הקשבה אקטיבית
  6. ועוד.

במסגרת קורס NLP, נלמד ביחד, בדיוק את זה – כלים אפקטיביים לתקשורת מקרבת ומחזקת.