אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

ארבעה דברים שחשוב לעשות לפני שטסים לחו"ל!

טסים לחו״ל? קניתם כרטיסים ועכשיו אפשר להתחיל לחקור, לפנטז ולתכנן תוכניות? קודם כל איזה כיף לכם! נסיעה לחו״ל היא תמיד אירוע משמח ומרגש. לא משנה אם אתם נוסעים לבד, בזוג, עם חברים או משפחה – אתם בוודאי תהנו! נסיעה לחו״ל היא תמיד הזדמנות מדהימה לחוות חוויות חדשות, להתגבש עם האנשים איתם נסעתם, לצאת מהשגרה ופשוט להנות מהחיים! לפני שטסים יש לחו״ל יש כמה דברים ששווה לעשות על מנת שהנסיעה תהיה שקטה, רגועה ומהנה. אז הכנו לכם רשימה של ארבעת הדברים הכי חשובים שצריך לעשות לפני שטסים, כדי שלא תשברו את הראש. אז כמה מתחילים!

 

ארבעה דברים שחובה לעשות לפני שטסים

בררו היטב מה יהיה מזג האוויר

בארץ אנחנו רגילים או לחום או לחורף סביר, אך אם אנחנו נוסעים לחו״ל בתקופות מסוימות בשנה אנחנו עלולים להתקל במעלות הרבה יותר קרירות ממה שאנחנו מכירים. חשוב להגיע ערוכים בהתאם למזג האוויר. אם אתם נוסעים למדינה חמה כגון תאילנד, אתם לא צריכים לשבור את הראש יותר מדי – לוקחים בגד ים וג׳ינס קצר. אך אם אתם נוסעים לחופשת סקי או ללונדון בקריסמס, לדוגמא, חשוב להגיע ערוכים, עם הביגוד המתאים והציוד המתאים.

ארבעה דברים שאתה חייב לעשות לפני שאתה טס

אל תשכחו לעשות ביטוח נסיעות

ביטוח נסיעות הוא חשוב ביותר לכל נסיעה לחו״ל – החל מקפיצה לסופ״ש קניות באירופה ועד לטיול ארוך במזרח. ביחרו בחברה אמינה ומקצועית שתבטח אתכם. קיימות לא מעט חברות בתחום וחשוב לעשות השוואת מחירים תוכלו לקרוא על כך עוד פה: ביטוח לחול השוואת מחירים.

אסור להקל ראש בביטוח נסיעות כי כשאתם בחו״ל אתם לא מכוסים בביטוחים הרגילים בארץ. במידה וקורה משהו חשוב שיהיה לכם למי לפנות. במקרה של פגיעה או תאונה, חלילה, עלויות הטיפול עלולות להיות עצומות ואתם תצטרכו חברת ביטוח לצידכם, אחרת המצב עלול להיות מאד בעייתי.

 

למדו על היעד

ידע על היעד יכול ממש לשפר ולשדרג את הטיול שלכם. כיף לקרוא על המדינה אליה אתם טסים. כך תוכלו לברר באמת מה בא לכם לעשות שם וגם תעשירו את הידע שלכם. בנוסף תוכלו להרגיש כאילו הטיול שלכם כבר התחיל וכך תתחילו את הכיף עוד לפני שאתם נוסעים. שווה לקרוא על מסעדות ועל סוגי האוכל השונים שתפגשו במדינה אליה אתם טסים. חשוב גם לקרוא על החוקים של המדינה – מה חוקי ומה לא. מה הם חוקי התנועה אם אתם רוצים לקחת רכב ועוד.

 

תכננו לו״ז

נכון, אתם לא נוסעים כדי להיות בלוח זמנים צפוף, אלא נוסעים להנות וקצת להשתחרר מהלו״ז. יחד עם זאת אם יש דברים שחשוב לכם לראות, וודאו שאכן תגיעו אליהם. תכננו לו״ז מאד קליל ומאוורר שמכיל את רוב האטרקציות ודברים שתרצו לראות.

לעיתים תצטרכו לוותר על חלק מהדברים ועדיף להחליט על כך מראש. אך זכרו כל לו״ז טוב הוא מצע מצוין לשינויים והתאמות בהתאם למתרחש בפועל, מזג האוויר והמצברוח שלכם. אז סעו לכבוש את העולם, חיים רק פעם אחת, אז תוודאו שאתם עושים הרבה כיף. ואל תשכחו לעשות ביטוח – כך תוכלו לטוס בראש שקט באמת! תהנו!

למד על היעד