אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

5  טיפים לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל

מתכננים לטוס בקרוב לחו"ל? ובכן, להלן חמישה טיפים חשובים לקראת רכישה של ביטוח נסיעות לחו"ל.

לא טסים לחו"ל ללא ביטוח נסיעות

ביטוח נסיעות לחו"ל הינו נדבך בלתי נפרד לרגל נסיעה לחו"ל, בין אם מדובר בנסיעת עסקים או נסיעה פרטית. למעשה, מי שלא עושה ביטוח נסיעות לחו"ל חשוף להוצאות כספיות אדירות אשר עשויות להיגרם בעקבות תקלות נפוצות אשר מתרחשות בנסיעה אשר כוללות אובדן מזוודה, נזק למזוודה או אובדן של ציוד, כמו גם במקרים רפואיים דחופים בהם תאלצו לשלם עשרות אלפי שקלים ואינכם מבוטחים. לכן, ישנה חשיבות עליונה לרכישה של ביטוח נסיעות לחו"ל. כיצד אם כן תוכלו לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל אשר מתאים לכם באופן אישי? להלן מספר טיפים חשובים.

 

5 טיפים לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל:

  • התאמה לסוג הנסיעה – במידה ואתם טסים לחו"ל טיול אקסטרים אשר משלב ספורט אתגרי, חשוב לציין זאת בעת התקשרות עם חברת ביטוח וזאת על מנת שתוכלו לקבל כיסוי אשר מתאים לנסיעה, כך שאם לדוגמא אתם עתידים לבצע טיולים רגליים בהרים,תוכלו לקבל אפשרות במסגרת הטיול שלכם לקבלת חילוץ מוסק אשר ניתן לכם באמצעות חברת הביטוח,
  • ביטוח כבודה – חשוב לבדוק בעת רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל חשוב מאוד לוודא כי במסגרת הפוליסה שלכם יש ביטוח לכבודה, וזאת על מנת שתוכלו לקבל פיצוי בעבור אובדן של מזוודה, רכוש יקר כדוגמת לפטופ, מכשיר נייד וכו'.
  • השוואת מחירים – מומלץ לבצע השוואת מחירים בין חברות הביטוח השונות ולבחור בביטוח המקיף ביותר אשר ניתן לכם במסגרת הצעת מחיר נוחה. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי ביטוח בסיסי איננו מכסה עלויות נוספות ובכך אתם עשוים להיות חשופים להוצאה כספית ניכרת בעת שהייתם בחו"ל, ועל כן מומלץ לבחור רק בהצעת מחיר מקיפה אשר משלבת אלמנטים של פוליסות ביטוח בהתאמה אישית.
  • רקע רפואי – בעת רכישת ביטוח לחו"ל חשוב מאוד לציין בפני הנציג של החברה האם אתם סובלים מרקע בריאותי אשר חברת הביטוח צריכה לדעת עליו, וזאת בכדי שהחברה תתאים בעבורכם את הפוליסה.
  • יצירת קשר – חשוב להתקשר עם חברה אשר זמינה בעבורכם 24/7, וזאת משום שנושא הזמינות הינו חיוני בכל הקשור לביטוח נסיעות לחו"ל, בעיקר במקרים רפואיים דחופים.

מעוניינים לקבל את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר? הכירו את פספורט כארד

חברת פספורט קארד הינה חברת הביטוח המובילה והמומלצת בישראל לצורך ביטוח נסיעות לחו"ל מקיף ובהתאמה אישית, כל זאת באמצעות שירות חדשני אשר מתבסס על הפעלת כרטיס אשראי באופן מיידי, ללא צורך בהגשת תביעה. אלפי ישראלים כבר קיבלו את השירות ודיווחו על שביעות רצון גבוהה, וכעת גם לכם יש את ההזדמנות. לקבלת פרטים נוספים, צרו קשר בהקדם עם נציגי החברה.