אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

יועצת שינה – השקעה פיננסית משתלמת

ייתכן שאתם שוקלים להעסיק יועצת שינה לתינוק, אך אינכם בטוחים אם כדאי לכם או אם זה יהיה "שווה" את זה. להלן 7 סיבות למה אתם צריכים לא להסס ולהעסיק יועצת שינה.

 

מזעור חוסר בשינה למשפחה

ההערכה היא כי הורים מאבדים מאות שעות שינה בשנה הראשונה של התינוק, וכי חוסר שינה עלול להוביל לבעיות בריאות גופניות ונפשיות. יועצת שינה יכולה לעזור לכם לפתור בעיות שינה אצל התינוק עכשיו, לצמצם את חוסר השינה ולמנוע את צמיחת בעיות בעתיד.

 

חיסכון זמן ואנרגיה

יש מאות ספרי שינה לתינוקות בשוק – אבל למי יש זמן לעשות את כל הקריאה הזאת שרק תסתור את דברי הספר האחרון? באמת שאין פתרון אחד ויחיד לבעיות השינה הייחודיות של התינוק שלך. יועצת שינה יכולה לעזור לכם לאמן שינה בצורה יעילה, ולחסוך לכם אינספור שעות של מאמץ ותסכול מבוזבזים.

 

חיסכון כסף ותסכול

עלות הייעוץ לשינה עולה בקנה אחד עם עלות השירותים המקצועיים האחרים, ומשקפת את תשומת הלב האישית שתקבל מיועצת מומחית המנתחת מאות גורמים המשפיעים על השינה. בדיוק כפי שאתם עשויים לשלם לרואה חשבון כדי לחשב את המס שלכם, יש לכם יועצת השינה שתסייע לכם ביישום המלצות שינה מותאמות אישית.

 

חלק מצוות הטיפול

שכירת יועצת שינה היא בדיוק כמו שכירת כל מומחה אחר לטיפול בתינוק. בדיוק כמו שהייתם שוכרים רופא לשמירה על בריאות ילדכם, או דולה שתעזור לכם בהכנה ובלידה, אתם מזמינים יועצת שינה שתעבוד במיוחד על בניית הרגלי שינה בריאים. יועצת השינה היא פשוט חלק מצוות הטיפול של התינוק שלך.

 

בנה בריאות טובה יותר ומשפחה מאושרת יותר

חוסר שינה כרוני עלול לגבות מחיר אמיתי מכל המשפחה שלך. חוסר שינה נקשר לדיכאון והשמנה אצל מבוגרים, כמו גם לבעיות התנהגות אצל ילדים. יועצת שינה יכולה לעזור לכם "למצוא את שינת המשפחה שלכם" שוב, מה שיקדם בריאות כללית טובה יותר לכולכם!

 

תרוויחו יותר זמן זוגי ויותר זמן אישי

פחות זמן של דאגה לשינה פירושו יותר זמן ואנרגיה שתוכלו להעניק לאהובכם או לעצמכם, מה שרק הופך אתכם לאנשים מאושרים יותר ולהורים יעילים יותר! יועצת השינה יכולה לעזור לכם למצוא את הזמן האישי החסר שלכם שוב.

 

ניסיון ומומחיות

כאשר אתם מבקשים עצה מהמשפחה והחברים שלכם, יתכן שהם כבר התנסו בעבר עם תינוק או שניים. אך, העסקת יועצת שינה תעניק לכם גישה לחוויה של אלפי משפחות! התינוק שלכם הוא ייחודי וכך גם המשפחה שלכם. יועצת שינה תכיר אתכם באופן אישי ותגיש המלצות לתכנית מתאימה.

אף פעם לא מאוחר לקבוע הרגלי שינה בריאים. גם אם לא הצלחתם עד היום להרדים את התינוק שלכם בצורה טובה ונכונה, אל תוותרו ופשוט צרו קשר עם יועצת שינה!

יועצת שינה