אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

יתרונות בדיקת ביטוחים

ככל שעוברות השנים אנחנו עדים לכך שיותר ויותר אנשים בוחרים לעשות ביטוחים שונים ולכן זה לא מפתיע שהסטטיסטיקה מדברת על כך שכמעט לכל אדם יש לפחות שני סוגים שונים של ביטוח. עם זאת, הבעיה היא שקיים גם כפל ביטוחים לא פעם ולכן עולה השאלה – האם לא כדאי יהיה לבדוק את הדברים לעומק ולראות על מה באמת אתם משלמים?

כך תחסכו לא מעט כסף על הביטוח

זה לא משנה אם אתם עושים בכל שנה ביטוח לרכב, לדירה, ביטוח חיים או כל מיני ביטוחים אחרים, כי מה שבטוח זה שאין כל טעם שתשלמו פעמיים על אותה פוליסה. זה גם לא משנה אם אתם משלמים על כל הפוליסה פעמיים או רק על חלקים ממנה, כי מה הטעם אפילו בסעיף אחד כפול? זו הסיבה שבגללה כדאי לדעת שהיום, בעידן המודרני שבו אנחנו חיים, בדיקת ביטוחים זה משהו שאפשר לעשות בקלות, והאמת היא, שזה כדאי. אין שום סיבה שבגללה אתם צריכים לתרום כספים מיותרים לחברות הביטוח שלכם ולכן שווה להתעמק בנושא. אומנם יהיה לכם לא נעים לגלות שמזה שנים אתם משלמים על אותו ביטוח פעמיים, אך מצד שני, מוטב מאוחר מאשר לעולם לא. את אותו הכסף תוכלו להתחיל להפקיד לחיסכון כלשהו ובסופו של דבר אתם תראו שאחרי הבדיקה תתחילו לשלם על הביטוחים שלכם הרבה פחות.

איש עושה בדיקה

לאיזו חברת ביטוח כדאי לכם לפנות?

אחרי שתעשו בדיקה מהירה של ביטוחים תגלו שיש לא מעט אפשרויות ושלמעשה אפילו על אותו ביטוח כמו שיש לכם – אצל אחרים תוכלו לשלם פחות. לכן, אם אתם יכולים לדבר עם כמה חברות ביטוח במקביל, לקבל מהן הצעות מחיר שונות ולבחור את ההצעה הכי משתלמת שיש, למה שלא תעשו זאת? כאשר בוחרים חברת ביטוח אמינה ומקצועית ומקבלים ממנה הצעת מחיר נוחה, אין סיבה להמשיך לשלם הון עתק לחברות ביטוח אחרות.

בדקו מה כוללת פוליסת הביטוח שלכם

בין אם קיבלתם הצעת מחיר נהדרת מחברת הביטוח שאצלה אתם מבוטחים כבר שנים (רק כדי שלא תעזבו אותה) ובין אם אתם פונים אל חברה חדשה, חשוב שתבינו על מה אתם משלמים. לא לכל האנשים יש סבלנות לקרוא את עיקרי הפוליסה ולהבין מתי הם צפויים לקבל כיסוי מחברת הביטוח, אך האמת היא, שזה מומלץ בחום. רק כך תוכלו לדעת שאתם עושים לעצמכם ביטוח כמה שיותר מקיף רציני, כי אם אתם רוצים להיות מבוטחים, אז למה לא לעשות את זה כמו שצריך? ביטוח זה אומנם מסוג אותם הדברים שלא נרצה להפעיל אותם, אך טוב לדעת שיש לכם אל מי לפנות בעת הצורך. אל תדחו את השוואת הביטוח כי רק אם יהיה לכם ביטוח תוכלו לישון בשקט וללא דאגות.