אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

7 יתרונות במחיצות מודולריות למשרד הבית

הקמתם משרד בבית ואתם רוצים ליצור מחיצה בין המשרד לבין הבית.

חשוב לכם שהמחיצה ממש תעשה הפרדה מצד אחד ומצד שני אין באפשרותכם או שאתם לא רוצים להוציא עליה המון כסף? מחיצה מודולרית היא הפתרון הנכון והטוב עבורכם.

אז אילו יתרונות יש במחיצות מודולריות למשרד הבית?

כל הפרטים לפניכם.

 

צבע, עיצוב ואסתטיקה

מה שיפה במחיצה מודולרית, זה היופי שלה והאסתטיות שלה. אפשר לבחור מחיצה צבעונית, מצוירת או שקופה. בנוסף לזה מחיצות מודולריות למשרד הן דבר יפה והן נותנות חדשנות לבית וקצת מוציאות את השגרתיות שקיימת בו.

 

תחושה של מרחב

יתרון מאוד גדול במחיצה מודולרית היא שבניגוד לקירות רגילים, עם מחיצה מודולרית אין תחושה שאתם נחנקים. לדוגמה – אם יש לכם יחידת הורים שיש בה מקלחת ושירותים, אפשר לבחור באופציה של מחיצה מודולרית שתפריד בין החדר עצמו לשירותים. המחיצה המודולרית תיתן השראה שהחדר רחב יותר וגדול יותר.

אחת הסיבות שמחיצה מודולרית פופולרית כל כך זה תחושת המרחב שהיא נותנת, לכן המון משרדים נעזרים בה על מנת לחלק חללים של חדר לאישיים יותר מצד אחד, ומצד שני אין תחושה של חנק וחוסר אוויר.

 

ניקיון

יש המון מחיצות שעלולות לצבור לכלוך ולכן מאוד מעצבן לנקות אותן. היתרון במחיצה מודולרית זה שכדי לנקות אותה אפשר להשתמש במטלית לחה בלבד, שהרי הלכלוך היחיד שמחיצה מודולרית תצבור היא אבק.

 

גבולות

כמו בכל דבר בחיים, חשוב לשים גבולות. מחיצה מודולרית מתחלקת לשניים – היא נותנת תחושה מזמינה יותר, שיש אדם מעבר, מצד שני היא עדיין שמה דגש על פרטיות ומראה שלמרות שמדובר בחלל שקוף זהו המרחב שלי האישי והפרטי ואי אפשר להיכנס אליו כשרוצים.

 

תחימה

עוד יתרון במחיצה מודולארית הוא האפשרות לתחום את המחיצה לאיזה גודל שתבחרו ובכך לקבל אפשרות לשילוב שייכות עם נפרדות. מחיצה מודולרית מתאימה לאדם שרוצה לשלב בין הלבד לביחד, לשלב עבודה יחד עם חיים אישיים בצורה טובה ומאפשרת.

 

אטימות

מחיצה מודולרית עלולה לבלבל ואפשר לחשוב שמכיוון והיא שקופה שומעים דרכה הכל, אך זו טעות. מחיצה מודולרית אטומה ב100 אחוז ואין אפשרות שתשמעו רעשים מהצד השני, ככה שאם אתם מפחדים מהרעש שיהיה (לדוגמה – כשהילדים חוזרים הביתה ומשחקים) אל תפחדו. אתם לא תשמעו כלום.

 

ניתנות לפירוק והרכבה

המון פעמים כשבוחרים בבנייה או בהקמה של מחיצות, יש חשש מסוים מכיוון ואי אפשר להזיז אותן. היתרון הגדול והמשמעותי במחיצה מודולרית הוא שאפשר להזיז אותה בקלות, לפרק ולהרכיב אותה ללא חשש.

 

מחיצה מודולרית

לסיכום, אם חשוב לכם ליצור הפרדה בין הבית שלכם לבין המשרד שלכם בצורה קלה, בטוחה וללא כאבי ראש תוכלו להיות בטוחים שמחיצה מודולרית זו האפשרות הטובה ביותר שתוכלו לקבל.

זו הבחירה הנכונה.

בהצלחה.

 

שולחן וכיסאות