אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

כיצד בוחרים חברת ביטוח?

אחת השאלות הגדולות, שבעיקר אזרחים צעירים מתמודדים איתה היא איך לבחור חברת ביטוח. זה יכול להיות ביטוח חיים, ביטוח לרכב או אפילו ביטוח דירה. קיימת תחרות רבה שוק, הרבה מתחרים והרבה יותר צרכנים. בגלל העלייה בצורך בביטוחים בשנים האחרונות, דהיינו רכב ובריאות, הכתבה מולכם תעזור לכם לבחור את חברת הביטוח הבאה שלכם. 

 

מה זה חברת ביטוח

כיום, ישנם מספר ביטוחים בסיסיים מקבלים בעלות סמלית. יש ביטוחי בריאות מטעם קופת החולים בה אתם חברים, סיוע של ביטוח לאומי במידה ונשללת מכם יכולת עבודה, ואז יש את המגזר הפרטי. מאחר ולא כל השירותים זמינים למרגלות המבוטחים בביטוחים הבסיסיים, המגזר הפרטי של חברות הביטוח עובד בהסדר עם כל מיני גורמים שיכולים להקל עליכם בקבלת שירותים. למשל, שוקה ביטוחים היא חברת ביטוחים פרטית שמרכזת עבורכם מגוון של שירותי ביטוח.

חברת ביטוח

נלחמים עבור הלקוח

מונח שאנו יכולים לשמוע הרבה כאשר אנו נמצאים בהליכי תביעה את המונח 'חוות דעת שנייה'. מונח זה הוא למעשה ההגנה שלכם במידה ואתם נמצאים בתביעה בה אתם רוצים לקחת את זכויותיכם. חברת הביטוח שלכם אמורה לסייע לכם בהשגת חוות דעת שנייה מומחה; בין אם מדובר בעורך דין, רופא מומחה, קידום אתרים ועוד …

חוות הדעת השנייה מטרתה היא להביא עוד פן לאמת במידה והמקרה נמצא בהתדיינות, וחברת הביטוח רותמת לעזרתה חוות דעת שנייה כקו הגנה והתקפה עבור הלקוח וזכויותיו שמגיעות לו.

 

מקרים נפוצים

הרבה פעמים, חברת הביטוח שלכם תבקש חוות דעת שנייה אם למשל לא אושרה לכם קצבה מביטוח לאומי. חוות דעת שנייה מרופא מומחה לבית המשפט תהיה בעלת אסמכתא משפטית ותהיה קבילה בדיונים עתידיים ותסייע לכם במיצוי הזכויות שלכם. מקרה נוסף יכול להיות (לא עלינו) במקרים של תאונות דרכים כשיש צורך בבוחן דרכים מומחה וגם עורך דין מומחה בהתאם למקרה.

חברת ביטוח

אז איך בוחרים את חברת הביטוח

בסופו של דבר, הכל מתחיל מהשוואת מחירים. בהתאם לביטוח או שירותי הביטוח שאתם מחפשים, תשוו מחירים של מספר חברות שתפסו את עיניכם. לאחר מכן תבדקו מה אתם מקבלים בסל השירותים של אותו ביטוח. בהמשך לכך, עליכם לבדוק את חוות דעת הקהל ואין כמו חוכמת ההמונים למקרה זה.

 

סיכום והלכנו

בסוף, הכל מתחיל ונגמר בהשוואת מחירים. רק לאחר מכן אנחנו מתחילים לראות ולהבין מה אנחנו מקבלים עבור התשלום שלנו. חברות ביטוח פרטיות כמו שוקה ביטוחים יודעות לארוז עבור הלקוח חבילות ביטוחים בהתאם לדרישתו דרך חברות הביטוח הגדולות בישראל ובמחיר מופחת.

היתרון בכך הוא שיש ללקוח שירות יותר ממוקד, מענה אנושי מהיר, נגישות למידע וזמינות גבוהה יותר מרוב חברות הביטוח הגדולות, יהיו מוצלחות באשר יהיו. בנימה אופטימית זו, רק בריאות ושלווה ובהצלחה בחיפושים!

חברת ביטוח