אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

כיצד בוחרים לשכת שכר?

אתם מנהלים עסק, יש לכם עובדים תחתיכם ואתם טרודים בחישוב השכר שלהם מידי חודש? כדאי שתדעו שעלויות של חישוב שכר העובדים עלולה להיות יקרה מידי וכדי לחסוך בהוצאות אלו, בעלי עסק רבים פונים לחפש לשכת שכר מקצועית. כך הם מרוויחים ראש שקט. העובדים מקבלים את שלהם, החישובים נעשים באופן מקצועי כנדרש והמעסיק חוסך את העלויות שבדרך. כאן ריכזנו עבורכם טיפים לבחירת לשכת שכר במיקור חוץ. אז בואו נתחיל.

 

מהי לשכת שכר?

עבור בעלי העסקים שלא מכירים את המושג, נסביר. לשכת שכר היא לשכת משרד הנותנת שירות של חישוב שכר. יש מעסיקים שבית העסק שלהם מונה מחלקת לשכת שכר, לעומת בעלי עסקים רבים הנעזרים בשירותי לשכות שכר חיצוניות.

 

למה לפנות ללשכת שכר חיצונית?

כולנו בני אדם וטעויות במשכורות הן נפוצות לצערינו. כדי למנוע טעויות רבות במשכורת, חברות מכניסות תוכנות משוכללות ויקרות לחישוב אוטומטי של השכר. הן מנסות לשכלל את הקיים אך עדיין קיימות מגבלות רבות. לשכת שכר מאפשרת למעסיק:

  1. חסכון בעלויות תוכנות שכר.
  2. חסכון במשכורת לחשב שכר
  3. חישוב מקצועי של חשב שכר מקצועי בעל ותק רב.
  4. חישוב משכורות בזמן והעברת תשלום בזמן.
  5. זמינות של חשב שכר לאורך כל הזמן.
  6. ליווי מקצועי בכל הנוגע לדיני עובדים.

היתרון המרכזי בשלו בתי עסקים רבים פונים לחיפוש אחר לשכת שכר חיצונית היא דווקא החסכון המתקבל. הרי אם תעסיקו חשב שכר, תצטרכו לשלם לו משכורת לא קטנה, להקצות לו שולחן וחדר עבודה, לשלם על תוכנה יעילה לחישוב שכר וכו'. העלויות של שירות לשכת שכר חיצונית לא מגיעות לחצי ממה שמעסיקים משלמים כאשר הם מעסיקים חשב שכר משלהם.

 

על מה חשוב להקפיד בבחירת לשכת שכר חיצונית?

מקצועיות

הדבר שהכי חשוב לבדוק הוא המקצועיות של הלשכה אליה אתם פונים. טעות של לשכת השכר בחישוב שכר לא נכון לעובד, עלולה לסבך אתכם. הקפידו לפנות ללשכת שכר בעלת התמחות מיוחדת בדיני עובדים, למניעת טעויות קריטיות.

עמידה בזמנים

העובדים צריכים לקבל את תלוש השכר שלהם עד ל-10 לחודש. כדי לעמוד בזמני תשלום המשכורות, תהיו חייבים לקבל את התלושים בזמן.

 

זמינות

חשוב לפנות דווקא אל לשכת שכר שתהיה זמינה עבורכם לאורך כל התקופה. כך שבכל מקרה בו תצטרכו ייעוץ בדיני עבודה, יחסי עובד מעביד, חישוב שכר כלשהו , תוכלו להתייעץ עם איש מקצוע מומחה.

 

לסיכום

כל עסק המעסיק עובדים, צריך שתהיה לון לשכת שכר. בעלי עסקים רבים יודעים כי כדי לחסוך בהוצאות הפקת התלושים, משתלם לפנות ללשכת שכר במיקור חוץ, כפי שסיכמנו כאן. ראינו כי בבחירת לשכת שכר חשוב להקפיד על מקצועיות, זמינות ועמידה בזמנים. כמובן שכדאי לבדוק מה כולל השירות של לשכת השכר אליה אתם פונים ולראות שאכן אתם מקבלים שירות מקיף.

מכשיר חישוב