אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

כיצד ביטוח מבנה משותף יכול לחסוך לך כסף?

האם חברות הביטוח אינן שרלטניות? הן גובות מאיתנו מדי חודש סכומי כסף על פוליסות שונות, אנו משלמים במשך שנים רבות ללא קבלת החזר בדרך כלל.

בעיניים שטחיות זו עלולה להיראות השקעה בלתי משתלמת בעליל, ואולי אף בזבזנות מיותרת. 

אז ככה, דבר ראשון, אנו מאחלים לכם שבאמת לא תזדקקו אף פעם לחסדיה של חברת הביטוח, אולם, במקרה של נזק, פגיעה או הרס במבנה משותף, כיסוי ביטוחי מספק יוכל להציל אתכם מטביעה בביצת חובות טובענית. מעוניינים לדעת כיצד ביטוח מבנה משותף יכול לחסוך לכם כסף? הולכים על ביטוח, כל האמת על ביטוח מבנה משותף, בפוסט שלפניכם.

 

האם אתם דרים במבנה משותף?

אם אתם מתגוררים בגפכם בבקתת במבוק על שפתו של נהר תכול, ביטוח מבנה משותף אינו רלוונטי עבורכם. אולם, במידה והנכם דיירים במבנה אדריכלי, שנועד לשימוש אנושי, ובו מספר דירות, בבעלות אחת או בבעלות נפרדת, המבנה שלכם בהחלט עונה על ההגדרה של בית משותף.

 

מה כולל ביטוח של מבנה משותף? 4 הסיבות בשלהן חשוב לכם לרכוש פוליסה זו

ישנם 4 סוגי ביטוחים שונים שמטרתם לבטח בית משותף, אנחנו נסביר אותם אחד לאחד, וגם נספר איך הם יכולים לחסוך לכם כסף, והרבה.

  1. ביטוח כלפי צד ג'

השכן בקומה העליונה הזמין את סבתו הקשישה לביקור נימוסין על כוס תה עם נענע, הגבירה ההדורה, חמושה בנעלי עקב, איתרע מזלה (ומזלכם…), היא נתקלה במדרגה שבורה ונפלה מלוא קומתה ארצה. לאחר שיקום ממושך, התפנו ימיה של הנפגעת, והיא החליטה לתבוע אתכם, דיירי הבניין לתשלום פיצויים בגין רשלנות. למרבה צערכם, התביעה הזו עשויה להתקבל בהחלט, מה שידרוש מכל הדיירים לחלוץ את ארנקם ולשלם לה טבין ותקילין לפי חומרת הפגיעה. ביטוח צד ג' יכסה לכם את עלות הפיצוי במקרה ואי מי נפגע בתחומי הבניין המשותפים כתוצאה מרשלנות.

 

  1. ביטוח חברי ועד

ביטוח זה הינו הרחבה לביטוח צד ג', המתייחס לתביעה המוגשת ספציפית מול חברי הועד. ביטוח זה אינו כולל תביעות דיבה, לשון הרע, סכסוכי שכנים ועניינים תקציביים של הוועד.

 

  1. ביטוח חבות מעבידים

ביטוח זה מבטח אתכם, דיירי הבניין בכל מקרה בו עובד שהועסק מטעם ועד הבית, נפגע בתחומיו המשותפים של הבניין כתוצאה מרשלנות. רוצים דוגמה? הגנן המסכן מעד לתוך בור פתוח בחצר. מי אחראי לתשלום פיצויים לאדון גנן אם לא אתם? ביטוח מבנה משותף יכסה אופציה של תביעת עובדים כנגד דיירי הבניין.

 

  1. ביטוח מבנה

ביטוח המבנה הבסיסי, מבטח נזקים שונים שאירעו בחלקים המשותפים, ניתן לבקש הרחבה כך שהביטוח יכלול גם את הדירות עצמן. הביטוח כולל כיסוי של נזקי שריפה, רעידת אדמה, התפוצצות בלון גז, נזקי סערות וסופות, גשם שלג ועוד.

התרחשה פגיעה במבנה שלכם? אתם לא צריכים להתרגש, תסמכו על ביטוח בניין משותף אותו רכשתם, הוא יספק לכם הגנה בכל מקרה ביטוחי שלא יקרה.

 

מבנה