אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

כיצד מתכננים מיזוג מרכזי בעסק?

אלא אם כן בניין המשרדים שלכם די קטן, מיזוג אוויר יכול להיות חלק מסובך בקירור החלל. הכל צריך להיות מותקן כך שכל חלל בבניין יתקרר בצורה יעילה, מה שיכול להיות קצת יותר יקר מההתקנה הממוצעת. ישנם מספר אפשרויות למיזוג מרכזי בעסק שיעזרו לכם לספק לעובדים שלכם את המיזוג הראוי בעת חודשי הקיץ החמים ובמחיר שלא יקרע את התקציב השנתי שלכם. בכל תלוי באופן שבו תתחילו לתכנן מיזוג מרכזי בעסק שלכם.

 

למה אתם צריכים מיזוג אוויר מרכזי בעסק שלכם

לשמירה על טמפרטורה יציבה במשרד, בחנות או במוסך שלכם יש כמה יתרונות. קודם כל, זה מאפשר לאנשים לדעת למה לצפות במשרד, כדי שיוכלו להתלבש בהתאם. תחושת השגרה הזו הופכת את החיים להרבה יותר קלים לכל המעורבים. כמו כן, הוכח שסביבה קרירה ונוחה יותר לעבוד בה מגבירה את תפוקת העובדים. חום יכול לגרום לאנשים להיות איטיים, אז עדיף לשאוף לסביבה קרירה יותר, אם כי לא כל כך קרירה עד כדי אי נוחות לאנשים שעובדים ומבקרים בעסק שלכם.

מיזוג אוויר

מיקום יחידות המיזוג עליכם

לקבוע היכן ימוקמו יחידות המיזוג שלכם לפני שתתחיל בהתקנה. היחידה הראשית תצטרך להיות ממוקמת בחוץ מכיוון שכאן האוויר יתקרר. כדי לתכנן לאן זה יגיע, תרצו לבחור מקום שהוא קצת מרכזי בחדרים שאתם תקררו או אל התעלות של המערכת המרכזית. זה גם צריך להיות ממוקם על הנכס של הבניין שלכם.

היחידה צריכה: יש 2-3 מטרים של מקום מסביב להיות ממוקם בצד הקריר של הבניין להיות נקי ממכשולים בסביבה הקרובה אין להציב במעבר או שביל להיות מוגבה על בטון כדי למנוע שלוליות. יש כיסוי מעליו כדי למנוע אור שמש ישיר יש למקם מספיק רחוק מחדרי העבודה כדי למנוע תלונות על רעש היחידה החיצונית יכולה להיות די רועשת, אז היזהרו לא למקם אותה במקום שבו היא לא תגרום לבעיות עם השכנים או תפריע לעבודה המשרדית.

גם את היחידות הפנימיות או השקעים יהיה צורך למקם בזהירות. אם אתם משתמשים בתעלות להזזת האוויר, אז אתם תהיו מוגבלים במקצת איפה אתם יכולים לשים אותם, אבל יש כמה הנחיות כלליות כדי להפיק את המרב מיחידת המיזוג המרכזית שלכם.

מיזוג אוויר

ייעוץ

אם אתם לא עסק למיזוג אוויר כנראה שכדאי לכם לפנות אל אנשי מקצוע מוסמכים שיוכלו לעזור לכם לתכנן מערכת מיזוג מרכזית לעסק שלכם שתחסוך לכם כסף בטווח הקרוב והרחוק.

 

לסיכום

התקנת מערכת מיזוג אוויר מרכזית מעולם לא הייתה כדאית ופשוטה יותר עבור עסקים. כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל המומחים המנוסים ביותר בענף המיזוג המרכזי בישראל, ולהתחיל ביחד לתכנן מערכת מיזוג מרכזית לעסק שלכם שתוכל לשרת אתכם בצורה הכי טובה גם בחודשים הקשים של יולי – אוגוסט.

מיזוג אוויר