אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

רכישת נדל"ן בבאר שבע – איך לעשות זאת בצורה נכונה

רוצים לקנות דירה למגורים או פשוט להשקיע בנדל"ן בבאר שבע? הגעתם למקום הנכון.

במאמר הבא נסביר לכם מדוע זו השקעה נכונה ואיך לעשות זאת בצורה הטובה ביותר.

 

למה להשקיע בנדל"ן בבאר שבע?

הדבר החשוב ביותר בעת רכישת נכס נדל"ני הוא הימצאות שוק יציב. עליכם לדעת כי השוק המקומי הוא בעל ביקוש גבוה ותדיר שנובע ממוסדות מסוימים הקיימים בו. נושא היציבות הוא יתרון משמעותי של באר שבע, שכן יש בה 3 נקודות עיקריות שמשאירות אנשים באזור:

  1. אוניברסיטת בן גוריון בנגב – מדובר במוסד אקדמי נחשב ומוביל, אשר מושך אליו עשרות אלפי סטודנטים מדי שנה. מעבר לסטודנטים, שמהווים קהל שאינו יציב במיוחד, ניתן למצוא בבאר שבע המון מרצים, חוקרים ואקדמאים שמגיעים אליה על מנת להשתקע ולגור בה למשך שנים רבות. מומלץ לרכוש דירה בקרבת האוניברסיטה, שכן זהו מוקד חשוב ומרכזי עבור תושבים רבים בעיר.
  2. פארק ההייטק – אזור באר שבע מתפתח באופן משמעותי בעשור האחרון ומתקדם לכיוון הטכנולוגיה וההייטק. צמיחה זו מביאה עמה אפשרויות תעסוקה רבות בשלל תחומים, דבר העוזר למשוך תושבים נוספים להגיע ולהתגורר במטרופולין. פארק ההייטק הינו בשטח של 200 דונם וכולל משרדים של חברות טכנולוגיות איכותיות ויוקרתיות. התפתחות מקומות התעסוקה הטכנולוגיים באזור צפויה להביא לעליית מחירים גבוהה בעקבות הביקוש שצפוי להגיע, כך שעכשיו זהו זמן מעולה להשקיע בנדל"ן באזור.
  3. קריית המודיעין ועיר הבה"דים – בשנים האחרונות התקבלה החלטה על ידי המדינה להעביר את רוב בסיסי צה"ל לאזור הנגב, על מנת להגיש את החזון של בן גוריון ולהפריח את השממה. שני הבסיסים הללו צפויים להביא עשרות אלפי חיילים לאזור, וכמובן אנשי קבע ומשפחותיהם, אשר יגורו ככל הנראה בעיר באר שבע. מדובר בקהל יעד יציב ואיכותי שמומלץ להשכיר לו דירות.

 

איך רוכשים נדל"ן בבאר שבע?

המפתח לרכישת נדל"ן הוא לעשות זאת באמצעות עורך דין בבאר שבע. עורכי דין שעוסקים בנדל"ן, וספציפית בעיר באר שבע, מכירים את השוק ויודעים איך לעשות זאת בצורה הטובה ביותר. אנו ממליצים לשכור את שירותיו של עורך דין אמין ואיכותי, שקיבלתם המלצות עליו ואתם בטוחים שניתן לסמוך על המקצועיות שלו.

עורך הדין ייעץ לכם לגבי האזור שבו כדאי לרכוש את הדירה וטווח המחירים המשתלם לקנייה בעיר. הוא גם יוכל לסייע לכם בהכנת חוזה השכירות על מנת לוודא שתקבלו את התנאים הטובים ביותר בעת הרכישה.

 

לסיכום

מעבר להיותה בירת הנגב, באר שבע היא עיר צומחת ומתפתחת. היא בדרכה להיות מעצמה של תעסוקה, אקדמיה, תרבות וכו'. אנו ממליצים לכם להתחיל לבחון את השוק בעיר, באמצעות עורך דין, ולפעול לרכישת נכס נדל"ן כמה שיותר מהר.

צרו קשר עוד היום עם עורך דין נדל"ן מעולה – http://www.vlk-law.co.il

 

השקעה פיננסית