אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

כלב הוא חברו הטוב של האדם – מגיע גם לו ביטוח

כל בעל כלב יודע שהעסק הפרוותי הזה יכול להיות לא זול בכלל. זה מתחיל מהרגע הראשון שכלב חדש מגיע הביתה – צריך לקנות אוכל איכותי, חטיפים, מיטה נוחה, כלוב אילוף, רצועה, קולר והרשימה עוד ארוכה. אך החלק היקר באמת בכל הסיפור הזה הוא הווטרינר – חיסונים שבשגרה, טיפולי שיניים, פציעות משונות ומה לא – בדיוק כאן נכנס ביטוח לחיות מחמד.

 

אהבה שווה ביטוח

תשאלו כל בעל כלב והוא כבר ישמח לספר לכם כמה הוא אוהב את הכלבלב המיוחד שלו, רובנו אוהבים ודואגים לכלבלבים שלנו במסירות רבה – על כך אין שום ספק, אך לפעמים אנחנו פשוט לא יודעים מה הוא הדבר הטוב ביותר בשבילם.

ביטוח חיות מחמד הוא הפתרון האולטימטיבי לאלו שרוצים לבטח את האהבה שלהם למיוחד הפרוותי שלהם, הביטוח הוא מה שיעזור לכם בתור בעלים לתת את הטיפול הרפואי הטוב ביותר עבור הכלב שלכם ויותר מזה, הוא ידאג שהכיס שלכם לא ישבר תוך כדי דאגה.

 

אף פעם לא היה לי ביטוח לחיית מחמד

נכון, הרעיון לבטח כל דבר שזז נתקע לחלקנו בגרון, אבל ההיגיון הבריא גובר במקרה הזה על המחשבה המקובעת הזו. היום יש לנו את האפשרות, יש לנו את היכולת לתת לכלבים שלנו את המיטב גם מבחינה רפואית, מעבר לכך, כמו כל ביטוח אחר – שבאמת תצטרך אותו הוא עלול להציל לך את הארנק, את מה שחשוב לך ולפעמים אף את החיים.

לבטח את חיית המחמד שלכם זו כבר לא אפשרות, זו אחריות. מכיוון שבמצבי חירום רפואיים לא עלינו, אתם תשלמו כל מחיר שבעולם בשביל שהכלב שלכם יהיה בסדר – רק אחרי שהמצב יתייצב ותעמדו מול החשבון לווטרינר, אז כבר תשאלו את עצמכם את השאלה המפורסמת – למה לא עשיתי ביטוח שעוד יכולתי?

 

איזה ביטוח כדאי לעשות

סוגי הביטוחים לחיות המחמד הקיימים היום בשוק הם רבים ומגוונים. בעוד שביטוח מסוים יכול לכסות רק חיסונים וטיפולים שבשגרה, אחרים מציעים לכסות טיפולי חירום רפואיים ועד אשפוזים ממושכים – הכל כמובן תלוי במחיר.

לכל כלב ולכל בעלים יתאים ביטוח מסוג אחר, חשוב לזכור להתאים את הביטוח למצב הכלב, אך כמובן גם פה קיימת הבעיה – אי אפשר לחזות מצבי חירום ולכן רבים מאתנו יעדיפו להיות מכוסים מכל הכיוונים ומכל הצדדים, האמת, אין מחיר לראש שקט – בטח שזה נוגע לבריאות.

 

לסיכום – ביטוח לכלב שבוטח בך

הכלבים שלנו סומכים עלינו בעיניים עצומות, הם יודעים שהאוכל שלהם יחכה להם, הם יודעים שקערת המים שלהם תמיד תהיה מלאה ושהטיול תמיד יגיע. אך האם הם יכולים לסמוך עלינו שנדע לקבל את ההחלטות הנכונות לגבי הבריאות שלהם? האמת, אין להם יותר מדי ברירה.

לכן עלינו מוטלת החובה והאחריות לדאוג להם בכל מחיר, כי ביטוח לחיית המחמד שלך יכול להיות החבר הכי טוב של החבר הכי טוב שלך.

חיית מחמד