אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

כל ההכנות לקראת הלידה – האם צריך לעשות ביטוח בריאות לתינוק?

הטרימסטר השלישי להריון מוצא אתכם בני זוג נרגשים שעומדים להתמודד תוך מספר שבועות עם יצור זעיר הנתון לאחריותכם המלאה. תהליך ההיכרות עם מציאותכם כהורים מתחיל כבר עכשיו כשאתם מגלים את עצמכם מלאי חששות ושאלות לקראת התקופה הבאה. ככל הנראה כבר כעת אתם מוצפים בים עצות והמלצות לגבי ההכנות הנדרשות לקראת הלידה. אנחנו כאן כדי לעשות סדר ולהדריך אתכם רגע לפני המהפך הגדול בחייכם.

 

נערכים ללידה – מה שחשוב לדעת כבר עכשיו

עם הולדת תינוק חדש נולדת גם מציאות הורית השואפת בכל מהותה לדאוג לכל צרכי הילד משלב יציאתו לאוויר העולם ועד לבגרותו. כדי לספק את צרכיו הראשוניים יש לרכוש רהיטי תינוקות כמו: מיטת תינוק, שידת החתלה ועגלה וכן להצטייד בבגדי תינוקות ברמה מספקת ובציוד ואביזרים שיתרמו להזנתו ולנוחיותו.

אולם ההיערכות אינה תמה כאן. כדי לספק לילד תנאים רפואיים מעולים מזמן לידתו חשוב לבטח אותו בכיסויי בריאות נדרשים. קראו על חשיבות הביטוח הרפואי כבר משלב מוקדם בחיי התינוק:

 

ביטוח רפואי – מוקדם ככל האפשר

מומחי ביטוח ממליצים לרכוש פוליסה של ביטוח בריאות סמוך ככל האפשר למועד הלידה וזאת כדי להעניק לילד פתרונות רפואיים מהשורה הראשונה כבר מהיותו רך נולד ולאפשר לו את הכיסוי המירבי כשבשלב מתקדם עלולים להיות מוחרגים חלק מהכיסויים. בנוסף, הצטרפות מוקדמת לכיסוי בריאותי מקיף מזכה את ההורים בתנאי כניסה משופרים ובהטבות שונות לאורך כל הדרך בעולם הביטוח.

 

מה כולל ביטוח בריאות לתינוק?

ביטוח בריאות לתינוקות אינו שונה מכל ביטוח בריאות בנסיבות אחרות כאשר שלל הכיסויים זמינים גם לתינוק מיום היוולדו. בין הכיסויים הנכללים בביטוח ניתן למנות: בדיקות לאבחון מוקדם, תרופות מחוץ לסל הבריאות ותרופות גנטיות, השתלות איברים בחו"ל, ניתוחים וטיפולים המהווים תחליף לניתוחים ומתבצעים בחו"ל ועוד.

הרצון הבסיסי של כל הורה הוא לאפשר לילדו כיסוי רפואי נרחב אולם במקרה בו אין אפשרות לכלול את כלל הכיסויים בפוליסה ההמלצה היא להתמקד בפוליסה הכוללת אבחונים ותרופות כשבהמשך ניתן להרחיב את אפשרות הכיסוי. חשוב לדעת כי ביטוח בריאות הוא בהחלט ביטוח המאפשר גמישות בהוספה ובהסרה של כיסויים לפי יכולת ועל פי צרכים משתנים.

 

ביטוח בריאות מציל חיים

ביטוח הבריאות הממלכתי מכסה כל אזרח כבר מרגע הולדתו ומעניק פתרונות למגוון בעיות בריאות נפוצות. בנוסף, יכוסה התינוק לרוב גם בביטוח בריאות מטעם קופת החולים אליה ישויך אולם שני ביטוחים אלו אינם מבטחים את התינוק מפני כל סיכון.

ביטוח רפואי מקיף מאפשר תחושה של שקט נפשי בכל מקרה בו נדרש טיפול מעבר לזה הניתן במסגרת הביטוחים הבסיסיים. כיום, באמצעותך טיפולים חדשניים שאינם כלולים בסל הבריאות ואינם מכוסים בביטוחים הרגילים ניתן להגיש טיפולים ותרופות מצילי חיים. חשוב להתייעץ עם מומחי ביטוח בריאות כדי לבנות חבילת כיסוי מותאמת עבור התינוק.

תִינוֹק