אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

כל השלבים בתהליך שמאות רכוש

ניזוקתם ברכושכם ואתם לא יודעים למי לפנות? בואו נעשה סדר בעניינים. קודם כל, אל תגעו בשום דבר ואל תנסו לברר בעצמכם מהו הנזק הסופי. עבור כך, יש לכם אנשי מקצוע אשר מתמחים בנושאי אלו. לאנשי המקצוע האלו קוראים שמאי רכוש, בהם אתם תוכלו להסתייע בכדי להעריך את גובה וגודל הנזק הנגרם לכם.

אין ספק, זה חלק מהחיים וזה יכול לקרות לכל אחד מאיתנו, לעיתים רכוש ורכב יכולים להינזק. בין אם מדובר בנזק הנגרם לכם ברכושכם, ברכבכם או בכל סוג רכוש אחר, ההמלצה הכי גורפת היא לעולם לא לנסות "לסדר" את הנזק בעצמכם. צריכים הערכת שמאי מקצועי כמה שיותר מהר? זה אפשרי בדרך כלל כבר באותו היום, ככה שממש מומלץ להמתין בסובלנות עד הגעתו של שמאי רכוש מקצועי. אז מה יהיה תהליך מינוי שמאי רכוש?

 

כיצד אני ממנה שמאי רכוש?

התהליך של מינוי שמאי רכוש כולל, קודם כל, את האיתור של אותו איש מקצוע בתחום שמאות רכוש. אם אתם מחפשים אחר שמאי מומלץ ומקצועי, אנחנו כאן כדי להגיד לכם שבימינו יש לא מעט כאלו, מה שעשוי אפילו לבלבל עוד יותר את בחירתכם בשמאי הנכון.

בכדי להיות בטוחים כי אתם בוחרים נכון בשמאי שלכם, אנחנו ממליצים תמיד לבקש את רשימת הלקוחות הממליצים על אוו השמאי. בימינו המתקדמים טכנולוגית ובכלל, לכל שמאי יש איזושהי רשימת לקוחות ממליצים שהוא יכול להעביר ללקוחותיו הפוטנציאליים. וכעת, בואו נשאל שאלה שממש מתבקשת: מטעם מי שמאי רכוש פועל? האם מטעם חברת הביטוח? האם מטעם עצמו (פרילנס)? בואו נבין ביחד.

 

האם שמאים הם עצמאים או כפופים לגורמים כאלו ואחרים?

לידיעתכם הכללית, שמאות רכוש זהו מקצוע אשר מאפשר לעוסקים בו לעבוד דרך חברות הביטוחים, אך גם באופן עצמאי. עכשיו, נשאלת השאלה שכל כך ברורה מאיליה: במי עדיף להסתייע? ובכן, לחלוטין עדיף לכם בדרך כלל להסתייע בשמאים עצמאים שאינם כפופים לאף חברת הביטוח. נגרם לכם נזק ברכבכם המשפחתי, או האישי? בין אם כך או כך, ההמלצה הכי גורפת היא לא להסתייע בשמאים מטעם חברת הביטוח.

אנחנו חלילה לא מתכוונים להשמיץ אף אחד, פשוט חובה להבין כי מדובר כאן באינטרסים ברורים מאיליהם. בשורה התחתונה, אתם צריכים שהשמאי שלכם יהיה לטובתכם. אם השמאי ממונה על התיק מטעם חברת הביטוח של הרכב (או של הדירה אם נגרם לה נזק), אזי שאותו שמאי רכוש ייטה באופן טבעי לטובת חברת הביטוח המשלמת את מזון ילדיו.

בשורה התחתונה, המינוי של שמאי רכוש צריך להתבצע בעיקר על ידכם. רוצים להבטיח מקסימום תשלומי פיצויים על נזקים כאלו ואחרים שנגרמו לכם? אתם מוזמנים לאתר עוד היום שמאי עצמאי שאינו כפוף לאף גורם כזה או אחר.

שווי רכב