אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

כמה יעלה לכם לקנות מפתח מוצר לווינדוס 11

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה במספר החיפושים אחר מפתח מוצר לווינדוס. הדבר בא לידי ביטוי בפוסטים שנכתבים ברחבי הרשתות החברתיות מידי יום. בימים האחרונים אף פנו אלינו גולשים וביקשו מאתנו מידע בנושא. כדי לרכז את כל הפרטים במקום אחד, החלטנו לכתוב סדרת מדריכים שתעסוק בכל פעם ברכישה של מפתח ווינדוס שונה. מדריך זה יתמקד ברכישת מפתח מוצר לווינדוס 11, הישארו אתנו ותקבלו את כל הפרטים שדרושים לכם.

 

הגורמים שסייעו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו תוך ליווי מטעם גורמים חיצוניים. שכן, אנו אמנם מבינים בכל הנוגע לתחום המחשב, החומרה והתוכנה, אך אנחנו לא מתעסקים באופן יום יומי עם מחירי המוצרים השונים. שכן, יש לנו על המחשבים שלנו ווינדוס שרכשנו מזמן, כך שאין לנו סיבה לרכוש אחד נוסף. אם הגעתם לכאן, כנראה שאתם זקוקים למפתח המדובר. אם כך, וודאי תשמחו לשמוע שפנינו אל האנשים שרכשו אותו לאחרונה ברחבי הרשת וביררנו עמם פרטים בנוגע לעלויות.

 

רגע, מה זה בכלל מפתח מוצר?

אם המעסיק שלכם שלח אתכם לבדוק פרטים על קניית מפתח מוצר לווינדוס 10 או כל אדם אחר ואינכם יודעים במה מדובר – דעו שהכול בסדר. אנחנו נציין בפניכם בקצרה את ההסבר אודות המושג הזה. מפתח מוצר הוא בעצם קודם שיש לו 25 תווים. קוד זה מאפשר להפעיל את ה- ווינדוס ומסייע לוודא שלא נעשה שימוש בו בכמות גדולה של מחשבים (כלומר, מעבר לזו שניתנו ברישיון התוכנה).

 

אולי יש לכם מפתח מוצר ולא ידעתם?

כדאי שתדעו שווינדוס 10 וגם ווינדוס 11 מופעלים באופן אוטומטי ולא דורשים להזין מפתח מוצר במרבית המקרים. עם זאת, ישנם מקרים שבהם נדרש מפתח מוצר. אם כך, אתם יכולים לבדוק אם הוא נשלח אליכם בהודעת דואר אלקטרוני שנשלחה אליכם לאחר שקיבלתם אישור על הרכישה של הווינדוס המדובר. אם מסיבה כלשהי אתם לא מוצאים את מפתח המוצר, כדאי שתעברו לפסקה הבאה ותגלו כמה יעלה לכם לקנות אותו ואיפה תוכלו להשיג אותו.

 

כמה יעלה לכם מפתח מוצר?

אם אין לכם מפתח מוצר בכלל, אתם צריכים פשוט לקנות ערכה חדשה של ווינדוס 11. העלות של ערכה זו נע בסביבות ה- 130 ₪ וניתן להשיג אותו בחנויות מחשבים שונות ברחבי הרשת. חשוב מאוד שתשימו לב שאתם קונים את הווינדוס מחנות איכותית שעונה על הקריטריונים הבאים:

  • יש עליה הרבה המלצות מגולשים ברחבי הרשת
  • מציעה מחירים טובים
  • מציעה מוצרים עם אחריות

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המעמיק שהציג בפניכם, קוראים יקרים, את העלות של רכישת מפתח מוצר לווינדוס 11. אנו מאחלים לכם בהזדמנות זו שתבצעו את הרכישה הנכונה עבורכם ושהווינדוס שלכם יעבוד חלק. להתראות במדריך הבא שבו נבדוק את העלויות של ווינדוס 21.

חלונות 11