אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

כמה כסף תוכלו לחסוך בשנה בעזרת מה שתגלו דרך הר הביטוח?

מכירים את זה שלאורך השנים אתם נתקפים מידי פעם בחששות מהעתיד? מה יקרה אם יקרה משהו לדירה שלנו? אם פתאום נהפוך להיות נכים או אם פתאום נאבד את כושר העבודה? האמת היא שלחיים שלנו יש את הקצב ואת התוכניות שלהם, מה שאומר שלא קל לצפות מה באמת יקרה לנו.

אל הנישה הזאת בדיוק נכנסות חברות הביטוח השונות כי הן מציעות לנו לעשות אינספור ביטוחים הכוללים פוליסות שונות וסעיפים רבים. זה טוב ויפה, אך בסופו של דבר מה שיוצא מכל זה, זה שאנחנו מוציאים לא מעט כספים בשנה. יתרה מכך, הבעיה היא שהרבה פעמים אנחנו משלמים בדיוק על אותו הביטוח עם אותם הסעיפים בלא מעט חברות שונות והאבסורד הוא שאנחנו בכלל לא מודעים לכך! לכן, אם אתם חושבים שזה מה שקורה גם לכם כדאי שתדעו שאתם לא לבד ואין ספק שהדרך הנכונה להתמודד עם המצב היא, לפני הכול, לברר לגביו פרטים. לכן כדאי לכם לפנות אל הר הביטוח שכן זה הגוף שיעזור לכם להבין כמה אתם משלמים, למי ובעיקר על מה.

הכפילויות בביטוחים משאירות אותנו עם פה פעור

לא מעט אנשים שכבר פנו אל הר הביטוח וביקשו שירות של בירור ובדיקה נשארו פשוט המומים: הרבה מאוד כספים בחודש הולכים להם על אינספור ביטוחים. אומנם זה נכון שתמיד כאשר אנחנו עושים ביטוח המטרה והתקווה היא לא להשתמש בו, אך מצד שני, זה לא אומר שנרצה לדעת שאנחנו משלמים ככה סתם כדי שחברת הביטוח תתעשר על חשבוננו. הר הביטוח הוא אותו גורם שיברר עבורכם כמה כספים אתם מבזבזים בחינם לשנה על ביטוחים שונים ולמרות שכנראה שתהיו בשוק מהתוצאות, זה גם יהיה הדרך הראשון לשנות את הדברים. תוכלו לראות את הנתונים בצורה ברורה שחור על גבי לבן ובהתאם לכך תוכלו להחליט איזה ביטוחים אתם מבטלים או מה אתם רוצים לעשות בנידון.

כסף

חיסכון קטן לטיול גדול

אחרי שתצאו מהשוק הראשוני של הכספים שבזבזתם בשנים האחרונות, כדאי שתחליטו מה אתם רוצים לעשות מעכשיו. האם אתם רוצים להמשיך ולשלם את אותם הביטוחים, למרות שאתם יודעים שזה מיותר? או שאולי תרצו לחסוך את הכסף הזה למשהו אחר? האמת היא, שאם אתם רוצים לפנק את עצמכם כדאי יהיה לחשוב על הרעיון של חיסכון לטיול, כי למה לא בעצם? חסכונות כאלה לטיולים, ובמיוחד אם לא לגמרי מרגישים שהם יורדים לנו מהחשבון, זה פתרון נפלא לכל פעם כשתרצו לצאת מהארץ. אתם כבר רגילים לחיות את חיי היום יום שלכם בלי אותם הכספים, כך שכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לנתב אותם מחברת הביטוח שלה שילמתם עד היום לטובת חיסכון לטיול.