אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

כמה עולה טיפול פסיכולוגי פרטי

כאשר אתם מחליטים לעבור טיפול פרטני, חשוב לדעת לאיזה מטרה ואיזה טיפול אתם צריכים ורוצים לקבל. למעשה תוכלו להעביר שנים בטיפול שאינו נכון לכם ולשלם המון כספים לטיפול פרטני. אז איך לבחור את הטיפול הנכון וכמה זה יעלה לכם?

 

התאמת טיפול מתאים

בנושא בחירת מטפל וסוג הטיפול, הרבה מהאנשים מוטעים וטועים. עליכם לבחור מטפל שיכול לתרום לכם לטיפול ופתרון הבעיות האישיות שלכם ולא רק להיות מטפל בכל תחום. בין אם אתם סובלים מהפרעות נפשיות כמו הפרעות אכילה, אתם זקוקים לבוסט של ביטחון ממטפל cbt ובין אם מדובר בפסיכולוג קליני שיעזור לכם לפתור סוגיות לא פתורות של העבר.

תחילה, מומלץ להתמקד בבעיה שלכם ולהבין מה הטיפול היעיל ביותר לפתרון שלה. לאחר מכן לקבל המלצות מאנשים שעברו טיפול ונוכחתם לדעת שהטיפול עזר ועוזר להם לפתור בעיות.

 

איך נדע מה הטיפול הנכון ביותר עבורנו?

 

המלצות

המלצות מפה לאוזן יכול להיות לעיתים ההמלצה נהדרת. אנשים שמתמודדים עם בעיות דומות לשלכם, או שמעתם המלצה חמה ממישהו שאתם מכירים, מומלץ ליצור קשר עם המטפל ולבדוק האם הטיפול יכול להתאים גם לכם.

 

הכוונה מקצועית

בירור אונליין יוכל לתת לכם הרבה מידע על המטפל שאתם רוצים להגיע אליו. בירור מידע עשוי אפילו להביא את הטיפול שלכם לרמה הבאה ולהפוך אותו למוצלח יותר. כאשר אדם מברר לפני על התהליך ועל המטפל, הוא מתחייב לטיפול וכך הוא מפגין מחויבות אישית לכך שהטיפול יצליח יותר.

 

מה העלות של טיפול פסיכולוגי פרטי

כמה עולה טיפול פסיכולוגי פרטני? ובכן, מטפלים ופסיכולוגים פרטיים גובים את התעריף שלהם לפי שעה. ולמעשה שעה של מטפל עשויה להגיע עד כ-500 שקלים לשעה. טיפולים פסיכולוגים הם טיפולים יקרים. המחירים מתייחסים בדרך כלל ל-50 דקות עד שעה וחצי של טיפול. עלות של טיפול פסיכולוג פרטי יקר כל-כך מהסיבה הפשוטה שאותו פסיכולוג מספיק טוב בשביל לתמחר את עצמו בעלות כזו.

כמובן שאלו המחירים המקובלים בשוק, אך פסיכולוג שאינו מצליח לא ישרוד את התחום הפרטי ולא ירשה לעצמו לגבות מחיר כזה ממכם. זה בהחלט יכול להיות סימן שהוא מצליח, והמלצות של אנשים שטופלו על ידיו הביאו עוד מטופלים.

 

טיפול פרטי או טיפול מהקופה

ישנם מטפלים מוצלחים גם בקופות החולים וכך תוכלו לקבל טיפול מבלי להיכנס להוצאה מאוד גדולה עבורכם. אך הבעיה העיקרית בטיפול פרטי מהקופה, היא שהתורים לטיפול לרוב אינם זמינים. כאשר טיפול פסיכולוגי אינו עקבי, האפקט שלו מאבד מהערך וזה גורם לכם להיתקע במקום.

טיפול פרטני לרוב יותר זמין ויותר ממוקד. מטפלים פרטיים יודעים כמה יצירת המשכיות ועקביות של הטיפול כל-כך חשוב. לכן בדרך כלל הם יקבלו אתכם מידי שבוע, בתקווה לשמר את יעילות הטיפול.

 

לסיכום

טיפול פסיכולוגי פרטני הוא אינו טיפול זול, אך אם הוא הטיפול המתאים לכם ומדובר במטפל טוב, מומלץ להשקיע את הזמן ואת הכסף עבור טיפול זה.

כמה עולה טיפול פסיכולוגי פרטי