אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

כמה עולה להביא הביתה מתלה כביסה מתקפל

מתלה כביסה הוא מתקן שאי אפשר לוותר עליו, במיוחד אם אנחנו מדברים על ימי החורף. יחד עם זאת, מתלה כביסה פתוח תופס לא מעט מקום, וזו הסיבה שכדאי לכם לחשוב על האופציה של מתלה כביסה מתקפל. את המתלה הזה תוכלו לפתוח ולסגור בצורה קלה, מה שאומר שהוא לא יתפוס מקום כאשר הוא לא בשימוש. אנחנו כאן כדי לספר לכם על המחיר של המתלה הזה.

 

תליית כביסה במתלה

למרות הפופולריות הרבה שיש למייבשי כביסה, יש מי שלא מוכנים לוותר על מתלה כביסה. הסיבה לכך היא שמתלה כביסה שומר טוב יותר על הבגדים שלנו, דבר שלא קורה במייבש כביסה בשל עוצמת העבודה שלו והחום הרב שבו הוא משתמש כדי לייבש את הבגדים. יש מי שדואגים שמתלה כביסה יתפוס להם מקום מיותר בבית ועבורם קיים מתלה כביסה מתקפל שאפשר פשוט לסגור.

תליית כביסה במתלה

כמה זה יעלה לנו

השאלה הראשונה שאתם בטח שואלים את עצמכם היא כמה יעלה לנו להביא לבית מתלה כביסה מהסוג הזה. המתלה עצמו הוא מתקן פשוט יחסית שלא אמור לעלות לכם יותר מכמה מאות שקלים. אצלנו תוכלו למצוא מבחר מתלי כביסה שיוכלו להתאים לצרכים שונים, כאשר מתלים זולים עולים בדרך כלל בין 100 ל200 ₪, והמתלים היקרים לא אמורים להיות יותר מכפול מכך.

 

גודל המתלה

עוד נתון שצריך לקחת בחשבון הוא גודל המתלה. את גודל המתלה יש לבחור בהתאם לכמות הכביסה הממוצעת שלכם, כיון שאף אחד לא אוהב להגיע למצב שבו יש בגדים רטובים שאין מקום לתלות אותם. זכרו גם שמתלה גדול אמנם יתפוס לכם יותר מקום כאשר הוא פתוח, אבל ברגע שאנחנו מדברים על מתלה כביסה מתקפל אתם יכולים להוריד את הדאגה הזו מהלב שלכם.

 

התקנה

עלות אפשרית של התקנת מתלה כביסה היא ההתקנה עצמה. בהתאם למקום שבו אתם מתכננים לתלות את מתלה הכביסה, ייתכן ותצטרכו לשלם גם על ההתקנה עצמה. מתקן כביסה שעומד בבית לא ידרוש מכם לשלם כסף על התקנה אולם תלייה של מתקן על גבי קיר חיצוני מחוץ לבית היא דווקא פעולה מורכבת יותר שיכולה לעלות לכם כסף.

 

על מה חשוב להקפיד

בקנייה של מתלה כביסה מתקפל יש להקפיד על שני דברים. הדבר הראשון הוא קנייה של מתלה איכותי שיוכל להחזיק מעמד למשך הרבה זמן. הדבר השני הוא להתקין את המתלה בצורה נכונה, במקום שבו יש מספיק שמש ואוויר כדי שהכביסה שלכם תהיה יבשה כמה שיותר מהר.

 

לסיכום

מתלה הכביסה הוא מתקן שהיה קיים מאז ומעולם, אולם רק בשנים האחרונות פותחו מתלי כביסה מתקפלים שמאפשרים לכם לסגור אותם כאשר הם לא בשימוש וכך הם לא יתפסו מקום. כאשר אתם קונים מתלה קחו בחשבון את עלות ההתקנה ולא רק את עלות המתלה.

על מה חשוב להקפיד