אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

כמה עולות מצלמות FLIR לאיתור נזילות

הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לאינסטלטורים לאתר בקלות נזילות מבעד לקירות, מבלי להרוס אותם (כפי שהיה נהוג בעבר). מי שעוסקים בתחום מכירים בעובדה זו מקרוב, אך לא כולם יודעים כמה הם צפויים לשלם על הציוד האיכותי שיוביל לתוצאה מיטבית. אנו מוכרחים להודות שגם לנו לא היה מושג בעניין זה עד לא מזמן. בירור מעמיק שערכנו בנושא גילה לנו שיש טווח מחירים רחב שחשוב להכיר בו. הישארו אתנו ותגלו כמה עולות מצלמות FLIR  שנחשבות לשם דבר בתחום האינסטלציה.

 

העלות של מצלמות ה- FLIR משתנה בהתאם לפרמטרים

רמזנו לכם בפסקת הפתיחה כי המחירים של מצלמות אלה משתנים באופן משמעותי. עכשיו נוכל להסביר לכם באופן מעמיק אודות עניין זה. בחנו את המחיר של עשרות מצלמות וגילינו שהעלות משתנה בהתאם לפרמטרים הבאים:

  1. האיכות
  2. הרזולוציה
  3. הטכנולוגיה המתקדמת

כך שאפשר לומר שמי שיבחרו במצלמה איכותית עם רזולוציה גבוהה ובעלת טכנולוגיה מתקדמת, ישלמו יותר ממי שירכשו מצלמה פשוטה יותר. אתם וודאי מבינים שהבחירה הנכונה היא זו שלא מסתכלת בזכוכית מגדלת על המחיר. שכן, במקרה שכזה, אתם עשויים לשלם מחיר נמוך, אבל לגלות בסופו של דבר ששילמתם ביוקר (בגלל שאתם צפויים לגלות שהמצלמה לא מספקת את התוצאה הדרושה).

מצלמות FLIR

זה המחיר שתשלמו על מצלמת FLIR ONE PRO

בחרנו להציג בפניכם כמה מצלמות FLIR לאיתור נזילות במחירים משתנים. שכן, כך תוכלו לדעת איזו מצלמה היא המתאימה לכם ביותר. נציין כי מצלמה מדגם OME PRO  תעלה לכם החל מ – 3,600 ₪. המצלמה מגיעה עם אחריות לשנתיים (פרט חשוב), חיבור USB  ופונקציות חיוניות נוספות. היתרון המשמעותי שלה הוא המשקל. שכן, היא לא עולה על 37 גרם.

 

זה המחיר שתשלמו על מצלמת FLIR  עם רגישות 100MK

אם תרצו לבחור במצלמה מתקדמת יותר שיש לה רמת רגישות גבוהה, תצטרכו להוציא מכיסכם כ – 8,200 ₪ לפחות. ראוי להוסיף כי רכישת מצלמה זו תאפשר לכם ליהנות מהיתרונות הבאים:

  • אחריות לשנתיים
  • אפשרות להטעין או להשתמש בסוללה
  • מסך נוח לצפייה

מצלמת FLIR

כך תבחרו את המצלמה המתאימה לכם ביותר

יכול להיות שאתם שואלים את עצמכם עכשיו: מה היא המצלמה המתאימה לי ביותר? אם כך, כדאי שתדעו שכדי להגיע למסקנה מדויקת בנושא, עליכם לשאול את עצמכם על מה אתם לא מוכנים לוותר. שכן, אתם יודעים שהעלות עולה ככל שהמצלמה משוכללת יותר. ברגע שתערכו רשימה מסודרת, יתאפשר לכם לבחור את הדגם שייתן לכם את המענה הטוב ביותר.

 

השורה התחתונה – תתמקדו באיכות

בשלב זה אתם כבר יודעים כי עליכם להניח את העלות בצד ולהתמקד באיכות של המצלמה. שכן, בחירה במצלמה לפי מחיר, עשויה לפגוע באיכות העבודה שלכם אל מול הלקוחות. אנו מזמינים אתכם לחזור הנה ולשתף אותנו בדגם הנבחר. מי יודע? אולי נעלה על כך מדריך מקיף בהמשך.

מצלמות איתור דליפות FLIR