אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

כתיבת תוכן לחברת ביטוח – למה חשוב לשים לב לפרטים הקטנים

בעשורים האחרונים שיטות השיווק והפנייה לקהלי יעד שונים הפכו לנגישות מאוד ובעיקר הפכו לדיגיטליות.

בתוך כך, כתיבת תוכן ובעיקר כתיבת תוכן לדיגיטל הפך להיות תחום חם מאוד שרבים מנסים להתברג אליו.

את עולם כתיבת התוכן ניתן לחלק לתחומים כללים, שכל אחד יכול להבין וליצור תוכן רלוונטי לגביו ומנגד תחומים מקצועיים, בהם נדרש להבין לעמוק, לשים לב לפרטים הקטנים ביותר ולהיות אחראים על תוכן איכותי

ועל עובדות נכונות.

 

מה המטרה של כתיבת תוכן?

לכתיבת תוכן בכלל ולכתיבת מאמרים מקצועיים בתחומי עניין רלוונטיים לעסק שלכם יש כמה מטרות. המטרה הראשונה היא משיכה של לקוחות פוטנציאלים. אדם אשר מחפש לרכוש ביטוח דירה, יחפש בדרך כלל נתונים ומידע אודות אותו ביטוח. למשל איזה סוגים של ביטוחים קיימים, מה חשוב לוודא לפני שעושים ביטוח ואף השוואה של מחירים. כשהאתר שלכם מכיל את המידע הנחוץ הלקוח יכיר את החברה שלכם ומעבר לכך הוא גם עשוי לחפש את הפתרון הנדרש לו דווקא אצלכם.

 

זכרו מאמרים הם כרטיס הביקור שלכם

המטרה השנייה של מאמרי תוכן היא להוות את כרטיס הביקור שלכם. ככל שהתוכן שתציגו ללקוחות שלכם יהיה נגיש, ברור, מעניין ורלוונטי יותר, כך הם ירגישו בטוחים יותר לשכור את שירותכם ולבחור ביטוח דרך החברה שלכם.

תוכן שהוא אינו איכותי גורר ביקורת, הרמת גבה וגם ספקות לגבי המקצועיות של בעלי חברת הביטוח.

 

תחום הביטוח – התחרות היא גדולה

כיום ישנה תחרות רבה מאוד בין חברות הביטוח השונות, מלמד החברות הגדולות והמוכרות ביותר, ישנן גם חברות קטנות יותר וסוכנויות פרטיות קטנות אשר מספקות את כל השירותים הקשורים לתחום הביטוח.

לכל סוג של עסק בתחום הביטוח יש את היתרונות שלו, חברות גדולות הן בעלות ניסיון רב מאוד וכמות לקוחות גדולה. לעומת זאת, חברות קטנות יש להן בדרך כלל גישה והיכרות אישית יותר על הלקוחות שלכם. גם את זה חשוב להעביר בכתיבת התוכן הרלוונטית לחברת הביטוח שלכם.

 

מה מיוחד בכתיבת תוכן לחברות ביטוח?

בהקשר של תוכן איכותי חשוב לזכור שתחום חברות הביטוח הוא תחום מסובך יחסית הכולל בתוכו מגוון רחב מאוד של סוגי ביטוחים. המידע הדרוש למי שבוחר לרכוש ביטוח דירה או ביטוח חיים למשכנתא אינו זהה למידע הנחוץ למי שרוכש ביטוח בריאות או ביטוח רכב.

מכאן שלכל תחום ביטוח יש את הדקויות, החוקים והסוגיות הספציפיות לו. לכן חשוב לשים את הדגשים הנכונים ואת המידע המפורט המתאים לתחום הביטוח הספציפי. בדרך כלל לא ניתן ליצור תוכן איכותי (וברור) על מספר רב של תחומי ביטוח וחשוב מאוד להפריד בין התחומים. הפרדה מהסוג תיצור תוכן איכותי יותר ויתרה מכך ברור הרבה יותר.

נוסף לכך, יש לזכור שהקורא לומד את נושא הביטוח דרך מאמרי התוכן שלכם ולכן יש לכם אחראיות להעביר לו מידע עדכני, מדויק ונכון. במידה והמידע שתציגו יהיה מוטעה אתם עשויים לגרום להטעיה של עשרות ומאות אנשים אשר לא יפעלו בצורה לא נכונה.

 

איש עובד