אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

מדוע חשוב לבטח את העסק שלכם?

כשמקימים עסק, חושבים תחילה על דברים כמו, מיתוג, לוגו, הקמת משרד, שיווק וכו'..

מה שגורם לעיתים לדבר הכרחי ו"מובן מאליו" כמו ביטוח לעסק, לרדת בסדר העדיפויות, אך חשוב לזכור שביטוח לעסק הוא דבר הכרחי ובסיסי בפתיחת ובניהול עסק ומונע הוצאות גדולות בהמשך.

מהמשרד, דרך העסקאות ועד למקרה של פציעת לקוח – מדוע חשוב לבטח את העסק שלכם?

 

איך תדעו איזה ביטוח מתאים עבורכם

כל עסק באשר הוא, מעסק ביתי ומצומצם, עסק שמתנהל באופן אינטרנטי, משרד קטן בעיר עד משרדי ענק שמתפרשים על מספר סניפים, צריך ביטוח לעסק, העניין לא מעוגן בחוק ולכן לא נחשב כחובה, אך כל מי שהקים עסק וודאי ימליץ בחום ויאמר שביטוח כזה הוא הכרחי.

כמו שסוגי עסק שונים אחד מהשני, כך גם סוגי הביטוח מתחלקים לתחומים רבים. בבחירת פוליסה יש לבחון את סוג העסק מול מה שמציעה הפוליסה, לדוגמא, בעסק שמתנהל מהבית, צריך לשים לב שביטוח הדירה לא כולל את ביטוח עסק ולכן חשוב לבטח את העסק בנפרד,כל אחד מהגורמים משפיע על סוג הפוליסה, כמות העובדים בעסק, גודל המשרד, כמויות ייצור וכו'.. בנוסף, אם העסק מייצר מוצרים, חשוב לבחור בביטוח שמכסה נזק למוצרים או למכונות הייצור, אפשר להרכיב את פוליסת הביטוח מול חברת הביטוח, כך שתכלול בתוכה את כל הכיסויים הדרושים. מפני שיש הרבה פוליסות, כל אחת תהיה מפורטת וספציפית ולכן ישנם מקרים בהם אדם יאלץ לקחת כמה ביטוחים שונים על מנת לכסות את כלל התחומים.

 

סוגי ביטוח הקיימים בשוק

ברוב הפוליסות, נכללים הסעיפים הבאים:

ביטוח תכולת העסק , ביטוח צד ג', ביטוח אחריות מקצועית, ביטוח מבנה העסק, ביטוח אובדן רווחים, ביטוח סייבר, ביטוח חבות מעביד, ביטוח מכשור אלקטרונים, ביטוח אובדן עסקים

 

סיטואציות בהן יש חשיבות לביטוח עסק

במציאות שאנו חיים בה, לא קשה לתאר המון תרחישים פוטנציאליים בהם תיאלצו להפעיל את ביטוח העסק שלכם. אם מדובר בפריצה, השחתה, תביעה ע"י עובד או לקוח שנפצע במקום העבודה, גניבת מידע ממאגרי המידע, גניבת כסף.

כל אחד מהמקרים הללו הוא אפשרי ולמעשה, דומים לו, קיימים וקורים באופן יום יומי בעולם, לכן חשוב מאוד לא לחכות לרגע האחרון שבו תיאלצו להתמודד עם מקרה מצער כזה ללא ביטוח, הביטוח יכול לכסות עלויות רבות ולהשאיר אתכם עם נזק מינימלי.

 

אם תוותר תצטער

כאשר תרחיש לא צפוי אכן יתרחש ותתקיים פגיעה מסוימת לעסק שלכם, לעובדים, לרכוש או לכסף, תצטערו על כך שלא רכשתם ביטוח עסק והדבר עלול לפגוע בעסק שלכם ובכם כלכלית, ביטוח יעניק לכם תחושת בטחון.

במקרה ואכן תצטרכו להפעי לאת הפוליסה, מומלץ להתייעץ עם שמאי שייתן הערכת נזקים ובהתאם לכך תדעו איזה ביטוח אתם צריכים.

 

בית ומטבעות