אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

איך להגדיל את ההכנסות שלך בעזרת קידום אתרים?

כיום ניתן לקנות הכל אונליין ואנשים רבים מעדיפים את זה על פני הליכה לחנות הפיזית.

כל עסק שרוצה לקדם את עצמו היום חייב להשקיע בפרסום האינטרנטי שלו.

יש עסקים שבוחרים לפרסם את עצמם ברשתות החברתיות, פייסבוק, אינסטגרם וכיוצא בזה, אך זה לא מהווה תחליף להקמת אתר איכותי וטוב.

אתר טוב הוא הנוכחות המשמעותית שלכם מרחבי האינטרנט האינסופיים והוא זה שיעניק לכם את ההצלחה ויגדיל לכם את ההכנסות.

רוצים לדעת איך לקדם את האתר בצורה נכונה? מה יעזור להגדלת ההכנסות? הכל בכתבה הבאה.

 

סוגי אתרים

חשוב לדעת שיש מספר סוגי אתרים ולכל אחד תפקיד שיווקי שונה. על מנת ליצור פרסום נכון אתם צריכים לבחור בסוג האתר המתאים למטרה שלכם. למשל – אם אתם רוצים למכור מוצר מסוים בצורה המהירה ביותר אולי יתאים לכם ליצור דף נחיתה בו ניתן לרכוש את המוצר. דף נחיתה הוא עמוד אינטרנטי עם מטרה שיווקית מאוד ממוקדת. בדף יש מילים שמביאות את הגולש לפעולה, עיצוב מושך ועוד אלמנטים שמגדילים את הסיכוי לרכישה. לעומת זאת, אם אתם רוצים לבנות אתר עם מוניטין ולהרוויח כסף בהדרגה, כדאי שתבנו אתר רגיל.

 

להעלות את הדירוג

לגוגל יש אלגוריתם שקובע את הדירוג של כל אתר בתוצאות החיפוש. כשגולשים מחפשים ביטוי מסוים גוגל מסדר את התוצאות וכדאי שתתאימו את האתר לקריטריונים שלו כדי להיות בראש הרשימה. למה כדאי להיות בראש הרשימה? אתר שנמצא מבין האתרים הראשונים בדירוג יעלה את הטראפיק שלו ובכך יעלה את ההכנסות שלו – יותר גולשים שווה יותר הכנסות. כדי להעלות את הדירוג אפשר להשתמש במספר דרכים –

  1. התאמת התוכן – עליכם לשבץ בתוך התוכן ביטויים נפוצים כדי שגוגל יזהה אותם ויעלה את הדירוג. כמו כן, האלגוריתם מזהה האם התוכן תחבירי ונכון לכם חשוב לכתוב תוכן ברמה.
  2. השקעה בפופולריות של האתר – שימוש ברשתות החברתיות לשם העלאת הפרסום הוא חיובי ביותר. בנוסף, מומלץ להציב קישורים באתרים אחרים לאתר שלכם – זה מעלה את הדירוג והפרסום.
  3. השקעה בעיצוב – אתר מעוצב זה אתר שמושך אליו יותר גולשים, ויותר גולשים זה יותר הכנסות.
  4. התאמה למובייל – כיום גוגל נותן חשיבות רבה לפרמטר הזה. אם האתר נוח לגלישה בנייד זה מאפשר לגולשים רבים להגיע אליו.
  5. קידום ממומן – תוכלו לשלם כסף על קליקים על מנת להציב את האתר בראש רשימת התוצאות. אמנם זו השקעה לא קטנה, אך היא תביא לכם הכנסות רבות.

 

מילות סיום

פיתוח האתר יבטיח לכם הגדלת הכנסות לכן מומלץ לנקוט בכל פעולה שתביא את האתר שלכם צעד אחד קדימה. כדאי לעבוד עם חברה מקצועית שתייעץ לכם הצורה נכונה. מחפשים מומחה קידום אתרים?

 

אותיות באנגלית