אבנר - השוואת ביטוחי בריאות

5 סיבות להזמין מעצב תעשייתי לעסק שלך

המעצב המדובר הוא בעל מקצוע העוסק בתחום התעשייתי.

בכדי לבצע את עודתו בצורה מיטבית, עליו להיות בקיא בידע הנדסי ובתחומים התרבותיים של האומנות הפלסטית והאדריכלית.

המעצב התעשייתי אחראי לאפיון החווייתי של אובייקט בכל תצורות הקיום שלו, מהאריזה ועד סיום תכליתו.

מטרת המעצב היא להציע פתרונות בעיצוב של מוצרים ובהפיכתם לכמה שיותר פרקטיים ופונקציונאליים.

עכשיו שההגדרה מבוססת, הנה למה אתם צריכים מעצב תעשייתי בעסק שלכם.

 

בקיאות בתחומים שונים

בכדי להיות רלוונטי ככל האפשר בהצעות העיצוב שלו ובתרומתו למימוש מלוא הפוטנציאל של מוצר עליו להיות בתחומים רבים, והנה מספר דוגמאות לכך והסיבות השונות:

  1. טכנולוגיה – המאה ה- 21 הביאה עמה אינספור חידושים בתחום זה. בינה מלאכותית, מינוע וניוד כלי רכב שלא היו מנועיים, קיצור תהליכים, שינויי עיצוב בעקבות פיתוחים טכנולוגיים ועוד. בעקבות כל אלו, מעצב תעשייתי שיפגין בקיאות בתחומים אלו יוכל לתת אינפוט ביקורתי עיצובי שיוכל להכיל את מלוא הטכנולוגיה הדרושה למוצר תוך כדי שמירה על עיצוב מודרני.
  2. חשיבה ירוקה – בתוך הגדרה זו ניתן להכניס תת הגדרות שנשמעות מאוד עילאיות וחשובות כמו תכנון בר-קיימא, ניהול סביבה ומחזור. הכוונה בכל אלו, היא שעל המעצב שלנו להיות בקיא בכל החדש בעולם התעשייה האקולוגית שמשאירה חותמת פחמן דו חמצני מינימאלית ככל האפשר. ידע נרחב בתחומים אלו יאפשרו למעצב להציע שימוש בחומרים ממוחזרים שונים, שהם גם זולים יותר וגם לא מאלצים הגדלה בייצור ובתעשייה של אותו חומר גלם. בהמשך לכך, ידע בתחום האקולוגיה יוכל לייעל תהליכי ייצור, התאמה בעיצוב לעולם הטבע. כל אלו יכולים לתרום לפיתוח המותג בתחומים רבים.
  3. סוציולוגיה ואנתרופולוגיה – לא, זו לו פרסומת למסלול דו חוגי באחת מהמכללות בארץ. הגדרות אלו מתייחסות להבנת החברה והמבנים השונים בה, תוך כדי ניתוח והבנת דפוסי התנהגויות אנושיים. בקיאות בתחומים אלו יכולה לעזור למעצב להתאים את עיצוב המוצר, שימושיו ומבנה שלו לחברות שונות. לדוגמה – חברות רכב רבות המפעילות מפעלים במדינות שונות ייצרו דגמי רכב העונים על צרכי המקומיים. יונדאי סניף ארצות הברית ייצר לאחרונה טנדר חדש וראשון ליונדאי, על בסיס המבנה והעיצוב של יונדאי טוסון החדשה. כל הכבוד למהנדס.

 

מיומנויות שונות

על המעצב התעשייתי להיות בעל יכולת לרשום ולפרט את רעיונותיו באמצעות רישומים ברורים וקריאים, כולל מידות ותצוגה ברורה ככל האפשר. כן, גם הולוגרמות הן אופציה קיימת כיום. שליטה באמצעי פיסול שונים, וריטואליים או אנלוגיים יאפשרו לו להגשים מהר ככל האפשר את רעיונותיו, תוך העברת כוונות ברורה. פיסול תלת ממדי במחשב ויצירת דגמים מחומרי יצירה שונים הם הדרך הטובה ביותר ליצור דוגמה למוצר העתידי. למעצב מיומנויות רבות ותחומי ידע נרחבים נוספים, וכל אלו יסייעו לו להגשים את המוצר שלכם.

 

אנשי עיצוב